Hacks

Status
Niet open voor verdere reacties.

SidneyDinnis_PvP

Niet Verified
7 nov 2015
15
0
45
26
tegenwoordig op skywars wanneer er 35+ mensen online komen begint skywars te glitchen en als je dan O/A eraf geschoten word glitch je terug op je brug en word je een hacker genoemd en dit irriteert mij hebben er nog meer mensen last van glitch problemen laat t even weten in de comments en vooral wanneer iemand glitcht of ikzelf dan staat die gene stil en kan je hem of haar gewoon doodslaan zonder een aanval terug te krijgen en dan gaan mensen zeggen dat ik killaura heb of wat dan ook en ik kan gwn goed pvpen dat is zo en dan als ik iemand versla word er altijd geschreeuwd hacker of kilaura en dan zeggen dat ze het hebben gerecord, bij deze wil ik zeggen ik hack niet en kan gewoon goed pvpen en of de staff wil proberen het glitche te verminderen ~` ZxionSkZ_

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Zijn het hacks of een report, graag dan bij het juiste forum deel plaatsen!

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Zijn het hacks of een report, graag dan bij het juiste forum deel plaatsen!
dit gaat over de glitches in skywars hij vind ze iritant want dan word je hacker genoemd

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
die glitches komen bij mij ook vaak voor op de map beach voor de rest redelijk stabiel skywars

groetjes sneaky

L

LeviboyNL

Guest
Bij mij in de mappen: Theend en Beach, maar skywars vind ik sws erg buggy en dat is het volgensmij al een hele poos zo

Status
Niet open voor verdere reacties.