hallo haunted ik kan geen /nick op miners/prison maar kjeld zij je bent dan niet lang genoeg om donator te worden dus mijn vraag hoelang ben ik al donator
?
mvg
Lars
ps;mc name is itsgewoonlars799
?
mvg
Lars
ps;mc name is itsgewoonlars799
maar ik me legend al 1 jaarmensen die nu donater worden krijgen geen voordelen op prison meer
Alleen mensen met de rank X, Y of Z kunnen een nickname zetten deze ranks kun je alleen kopen met ingame geld. Donnators hebben verder geen voordelen op prisonmaar ik me legend al 1 jaar
Ben ik blij dat ik Prison al heb uitgespeeld, haha!Alleen mensen met de rank X, Y of Z kunnen een nickname zetten deze ranks kun je alleen kopen met ingame geld. Donnators hebben verder geen voordelen op prison
Wat ben ik blij dat ik me rank voor die verandering heb gekocht!Ben ik blij dat ik Prison al heb uitgespeeld, haha!
Owkee mijn fout :(Wat een onzin, niemand kan een nickname zetten (ook niet X,Y,Z mensen..) behalve de personen die in de eerste maanden van Prison een rank kochten.
Dat bedoelde ik hahaWat ben ik blij dat ik me rank voor die verandering heb gekocht!
Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx