Hallo mederwerker(ster)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vince

Niet Verified
24 jan 2015
12
0
47
22
Ik merk steeds meer dat er voordelen van god verdwijnen ik kan bijvoorbeeld niet meer vliegen in de hub en op prison kan je niet naar die OP mines en in de nieuwe mini games behalve skywars zijn er nooit voordelen geweest volgens mij kunnen jullie vertellen waarom dit is ?

Gr _Vince_

K

KjeldVeldhuizen

Guest
Hallo,

Soms komen er veranderingen in de ranks, maarja dat moet ook wel is gebeuren.
Ik vind zelf dat de rank God aardig veel voordelen heeft zoals op elke survival kunnen vliegen en godmode hebben, overal een kit god waardoor alles een stuk makkelijker word, op creative grotere plots en een stuk meer plots.
En waarom zou je in de hub willen vliegen?
En dat geval van prison is er al heel lang uit, het heette de ''Donator mine'' ik denk dat het eruit is gehaald omdat het te OP is voor prison.

Mvg,
~kbkjelveld

Vince

Niet Verified
24 jan 2015
12
0
47
22
Hallo,

Soms komen er veranderingen in de ranks, maarja dat moet ook wel is gebeuren.
Ik vind zelf dat de rank God aardig veel voordelen heeft zoals op elke survival kunnen vliegen en godmode hebben, overal een kit god waardoor alles een stuk makkelijker word, op creative grotere plots en een stuk meer plots.
En waarom zou je in de hub willen vliegen?
En dat geval van prison is er al heel lang uit, het heette de ''Donator mine'' ik denk dat het eruit is gehaald omdat het te OP is voor prison.

Mvg,
~kbkjelveld
Ja oke ik snap je alleen ik speel alleen kitpvp enzo en nu soms prison en andere gamemodes met pvp

D

Deleted member 3363

Guest
Vince,

Jij hebt als koper van de God rank de rank gekocht globaal. Hierbij heb je op alle servers extra voordelen. Tja, op sommige meer dan de ander. Je koopt de rank niet per server onderdeel, maar globaal. De extra functies zijn dus ook globaal verdeelt en niet per server. Dat jij meer PvP speelt dan de ander is in zekere zin niet ons probleem. Hopelijk zorgt dit voor opheldering. @KjeldVeldhuizen zijn stukje legt het eigenlijk al uit.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Status
Niet open voor verdere reacties.