Geweigerd Hallo staff

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vince

Niet Verified
24 jan 2015
12
0
47
22
Ik vind het raar ik heb een mute gekregen op me alt account voor schelden. Dan staat er door gaan na waarschuwingen maar ik heb NOOIT gezien dat ik een waarschuwing gekregen heb. Dit is niet de eerste keer, ik heb al meerdere mute's gekregen omdat ik zogenaamd een waarschuwing heb gekregen die ik uit eindelijk niet eens zag. kunnen jullie daar niks aan doen? groot in je beeld zetten of 5 min mute als waarschuwing?
Ik ben niet blind maar ik let niet zo snel op de chat en niet veel dus dan gaat zo'n waarschuwing zo weg als ik hem kreeg. Ik wist daarna ook niet hoe ik in dit geval Riserob kon berijken dus ik denk snel en gehaast op me main account kijken of ik Riserob kon vinden uiteindelijk vond ik hem in creative en vroeg ik daar wrm ik mute had en toen zei ik volgens mij iets over wrm ik muted was en toen zei hij geen exuus en toen zei ik wrm maken jullie het niet duidelijker en toen zei hij volgens mij iets later dat hij vergaderen was (ik weet niet alles zeker nog) en toen ik hem later zocht zei hij dat ik ipban zou krijgen voor mute omzeilen een week alleen hij heeft veder niks meer over die waarschuwing gezegd en niks over die vergadering alleen maar je krijgt 1week ipban

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Beste Vince,

Ik heb je inderdaad meerdere waarschuwingen gegeven, die jij negeerde. Als je mensen beledigd in de chat verwacht ik wel dat jij je chat leest en dus ook ziet dat ik je een waarschuwing gaf ik vindt het een slecht excuus. Ook is het zo dat waarschuwingen niet nodig waren geweest als je je gewoon aan de regels hield. Ik heb ook even na gevraagd aan een collega hoe het zit met mute omzeilen en dat bleek dus 7D ip ban te zijn. Ban blijft dus staan, misschien leer je hiervan dat het beter is om je gewoon aan de regels te houden dan hoef je ook niet op de chat te letten voor waarschuwingen.

MVG,
RiseRob

Status
Niet open voor verdere reacties.