Ok. Nog even nagekeken. Daar zit helaas geen 'rek' in, 'soepdelicten' worden nagenoeg altijd zonder enige twijfel vastgesteld. (Zelfs IK kan het zien en dat zegt wat!).
Waardeer het dat je alsnog moeite hebt genomen om report in te zenden.
We zullen deze afhandelen.
Hierbij vraag ik mijn collega's om even mee te kijken omdat het wat moeilijk in te schatten is.
Ja, dan zag ik het ook denk ik goed: het stukje wat eruit is geknipt, is later aangeplakt aan het eind en iets vertraagd.
Het zou me overigens niet echt verbazen van 'Handelen'. Gladde prater ;-)
Als ik het goed zie, komt hij in 3 frames langsrennen. Maar ja, is er een 'drankje' in beeld?
Ik zal weer eens een tijdje op Prison gaan rondhangen. Misschien een keer test vid maken met je maken op speed Doc ;-)
We komen 'Handelen' nog tegen. Kwestie van tijd en opletten.
Ga deze vid nog een keer echt slow bekijken. Hoewel ik denk dat het als bewijs mogelijk betwistbaar is, is het wel reden genoeg om de speler heel goed in de gaten te houden.
Geinterpoleerd of kopie frames? Om werkelijk te meten is een unedited video onmisbaar.
Betwistbaar omdat:
De 'slomo snelle sprint' in deze video bestaat in het begin uit
1:frame positie 1
2:frame positie 2 (frame identiek aan volgende)
3:frame positie 2(enorme sprong t.o.v. 1)
4:frame positie 3 (kleine sprong t.o.v. 2)
5:frame positie 4 (grote sprong t.o.v. 3
6:frame positie 5 (grote sprong t.o.v. 4)
7:frame positie 5 (frame identiek aan voorgaande)
8:frame positie 6 (te ver weg om te bepalen)
missing frame
9:frame Tekst van chat [Z] ICrazy weer in beeld (tussen 8 en 9 mist minimaal 1 frame)
SloMo gedeelte is dus bepaald niet lineair (niet vloeiend) en geeft (dus) vertekend beeld.
Dat kan aan de gebruikte software liggen of aan sync tussen FPS / Optifine en het opnameprogramma, maar kan ook bewust ingebouwd zijn (een positie tussen 1 en 2 'gewist' en vervangen met frame van pos 2 en idem tussen 4 en 5).
Ik neem aan dat er niet 'geknoeid is' (niet te bewijzen), maar het aan de software ligt.
Maar als iemand roept dat er *wel* mee geknoeid is, is het tegendeel (hiermee) ook niet te bewijzen.
En ik heb vreselijke hekel aan 'redelijke twijfel ' :)
Nee joh, ik vertrouw je wel ;-)
Maar ik probeer zo eerlijk mogelijk te oordelen: als je het niet 100% zeker weet, moet je voordeel van de twijfel geven.
dat ie hard rende, weet ik ook wel ; p