Who do you mean? Mee? :DDie goede oude tijd toen ik nog samen met jou op survival speelde :) Waren top momenten
Meeting in Utrecht toen je werd aangenomen? :D.
Bij deze vid, komen allerlei herinneringen weer naar boven, ik mocht dit event mee maken en het van boven bekijken in die tijd. Van voor naar achter, van links naar rechts, heb ik die dag er heel wat van af gevlogen, en ontzettend veel spelers gemotiveerd om de eind streep te kunnen behalen.
Dit is 1 van mijn mooiste herinnering, er zijn er nog zo velen, die voor mij dierbaar zijn, ook de meeting in Utrecht was voor mij ook een mooie dierbare herinnering.
Meeting in Utrecht toen je werd aangenomen? :D
Op de foto zijn dat dan remy, chicchinouk, jij, dimi, freakie, en motorhom en nog veel meer?meeting was in 2015 Toen was ik allang moderator sinds 2013
O, balen.. :IIk zie Mara niet zoveel meer, wss heeft ze 't veel te druk, en ikzelf ook. Dus kan moeilijker :)
Ik, chinouk, naomi_gaga, KjeldV, rikplays, biba30, whitch, maaraa, mcgodbuilderOp de foto zijn dat dan remy, chicchinouk, jij, dimi, freakie, en motorhom en nog veel meer?