Haunted herinnering

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Welke mooi herinneringen heb jij aan Haunted?

Deel hier de mooiste momenten!

200_s.gif

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Ik heb op haunted goede vrienden leren kennen en nog meer gezellige en vriendelijke mensen! En wat is jou mooie herinnering?

EndieDragon

Niet Verified
Op haunted leerde ik voor het eerst de basics van minecraft 2/3 jaar geleden had ik het eerst shift en de tablijst ontdekt. Dat je shift ingedrukt kon houden zodat je niet van een rand afviel, wist ik nog niet, vooral heel veel deaths in het begin, ook mijn eerste Enderman , zombie, en creeper ontmoetingen waren in het begin héél leuk, mijn eerste zombie Apocalypse, creeper party's en mijn eerste enderman staarwedstrijd waren héél leuk... mooie tijden... ;D
En of course Lots of friends gemaakt jaj <3

Laatste update:

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Die goede oude tijd toen ik nog samen met jou op survival speelde :) Waren top momenten :hearteyes:

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
.
Bij deze vid, komen allerlei herinneringen weer naar boven, ik mocht dit event mee maken en het van boven bekijken in die tijd. Van voor naar achter, van links naar rechts, heb ik die dag er heel wat van af gevlogen, en ontzettend veel spelers gemotiveerd om de eind streep te kunnen behalen.
Dit is 1 van mijn mooiste herinnering, er zijn er nog zo velen, die voor mij dierbaar zijn, ook de meeting in Utrecht was voor mij ook een mooie dierbare herinnering.
gzcdn9nh3mpfl.png

Laatste update:

EndieDragon

Niet Verified
.
Bij deze vid, komen allerlei herinneringen weer naar boven, ik mocht dit event mee maken en het van boven bekijken in die tijd. Van voor naar achter, van links naar rechts, heb ik die dag er heel wat van af gevlogen, en ontzettend veel spelers gemotiveerd om de eind streep te kunnen behalen.
Dit is 1 van mijn mooiste herinnering, er zijn er nog zo velen, die voor mij dierbaar zijn, ook de meeting in Utrecht was voor mij ook een mooie dierbare herinnering.
Meeting in Utrecht toen je werd aangenomen? :D

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik zie Mara niet zoveel meer, wss heeft ze 't veel te druk, en ikzelf ook. Dus kan moeilijker :)

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Survival3 hell mode vooral :p
Mc spelen met @xEvykex

Laatste update: