Haunted krant (survival3).

Vinden jullie dit een tof idee?

• Ja, ik vind het een tof idee en ik ga er zeker zelf ook een kopen!

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.

larssie2002

Niet Verified
24 jan 2015
38
40
104
22
Hallo allemaal.
Dit keer heb ik weer iets leuks bedacht, ik ga een haunted krant maken op de Hell realm. In deze krant komen allerlei nieuwtjes te staan over de Hell realm, dit kan gaan over bijv. projecten, informatie en nog veel meer. Van deze krant zal er af en toe een nieuwe versie gemaakt worden, ik kan niet vertellen op welke dagen er een nieuwe uitkomt maar ik probeer er zovaak mogelijk een te maken. Deze krant ga ik verkopen aan spelers op de Hell realm voor een kleine bijdrage van 25 tokens per stuk. Wanneer de krant uitkomt zal deze te koop zijn op /market listing LarssieParssie als een written book. Ook word het mogelijk om te adverteren in deze krant naar bijvoorbeeld een shop (deze shop moet wel in de Hell realm zijn) of een warp, dit kost natuurlijk ook een kleine bijdrage van slechts 50 tokens.

• Indien je een leuk nieuwsitem hebt kun je me even een msg sturen als je me op survival3 tegen komt, of je kunt natuurlijk een conversatie starten met mij erbij. Zorg natuurlijk dat je dit niet in de normale chat of onder dit topic zet want dan weten de mensen het verhaal al en dan is de lol eraf. (Uiteraard is dit gewoon gratis).
  • Indien je een advertentie wilt plaatsen kun je me ook even een msg sturen, of een conversatie starten. Je vertelt wat er in je advertentie moet komen staan en je betaalt me de 50 Tokens en ik zorg dat het erin komt.

Haunted krant #1 is inmiddels verkrijgbaar!

Groeten van LarssieParssie.

Laatste update:
D

Deleted member 3363

Guest
Nee, dit vindt ik persoonlijk geen goed idee. Het idee zelf is alleen voor jou zelf in dit geval gunstig. Jij verdient er namelijk een leuk 'zakcentje' aan. Het nieuws kunnen mensen ook gratis bekijken op de prachtige Forums. Tevens vraag je of wij het een goed idee vinden, maar aan je laatste zin is al te concluderen dat je van plan bent om het al te gaan maken. Het vragen om de mening is dus nutteloos of mis ik iets?

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
24
Free-Wifizone
Het haunted magazine bestaat al dusja..

S

serieus

Guest
Just no. No. Onze heer @Datdus maakt iedere week een verhaaltje. Think that's enough. ;)

- serieus

S

serieus

Guest
Het idee ja, maar niet dat hij er aan wilt verdienen. Daar gaat het hem duidelijk om. Als hij het nou voor niks zou doen, dan zou het een heel tof idee zijn!

- serieus

Maar

Niet Verified
13 aug 2015
29
35
119
24
Als je eigenwijs bent: gewoon doen, je merkt snel genoeg of mensen het er voor over hebben! ;)

• Like
Reactions: Maaraa
Status
Niet open voor verdere reacties.