Haunted kritiekpunten

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

janeeja

Guest
Nee, dit is niet zo een topic van haunted zuigt en daarom stop ik. Dit topic is bedoelt om punten die jij minder goed/leuk vindt aan haunted te melden zodat moderators en admins (miss zelfs Remy) ernaar kunnen kijken en kunnen reageren/iets oplossen wanneer nodig.

Om ermee te starten vind ik persoonlijk crates een slechte add op survival.

(dear haunted admins ban me niet van t forum hiervoor het is niet slecht bedoelt)

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Als er iets mis zou zijn op de server dan zouden mensen dat onder aparte onderwerpen/topics kunnen melden. Wanneer je zo iets aanmaakt en mensen reageren eronder met kritische punten, kan het wel eens tot een drama uit kunnen lopen. Ik kan dit vergelijken met een real life gebeurtenis, bijvoorbeeld:

Je hebt Nederland (Haunted), veel mensen wonen in Nederland (spelen op Haunted). Wanneer er een groep of een forum aan wordt gemaakt tegen de Nederlandse overheid, dan komen mensen in protest, omdat ze dan zoveel fouten punten (buggs) zien. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Dit is misschien niet het beste voorbeeld, maar ik probeerde er wat van te maken. Waarschijnlijk snappen jullie mij ook wel dat dit een slecht idee is.

Status
Niet open voor verdere reacties.