Haunted mc

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Vandaag stel ik niet mezelf voor, nee ik stel HauntedMC voor.
Laten we beginnen met het feit dat er op deze server veel vriendjes politiek plaatsvind.
Mensen worden banned en niet unbanned terwijl dat bij andere mensen die een betere naam hier hebben dat wel krijgen. Kijk naar dit voorbeeld: Ik ben banned omdat ik mod ben op een server.
Iemand ander (noem geen naam) is daar ook mod. Hij is unbanned ik niet. Door mijn houding zeggen ze.
Is het raar dat ik zo reageer als er neit naar mij wordt geluisterd en we mij niet unbannen?
Ik weet nog toen ik JustinThaMiner heette was het ook zo. Ze wilde maar niet luisteren.

Verder is dit ook een server met het meeste passieve staff team ever. En dan vooral achter de schermen.
ER GEBEURT HELEMAAL NIKS! Haunted ging van 600 spelers naar ongeveer 300 en nog doen ze er niks aan.

En ff wat voor kut regel is het dat je banned word als je mod bent op andere server
tss
Dit is HauntedMC
Fijn om er op te spelen.
Niet

K

Kogetsoo

Guest
Vandaag stel ik niet mezelf voor, nee ik stel EvilPvP voor.
Laten we beginnen met het feit dat hij denkt dat er vriendjespolitiek plaatsvindt.

Dat is niet zo.

Mensen die krediet hebben of hebben verdiend krijgen sneller een positieve reactie dan mensen die dit niet hebben.
Dit is de basis van omgang tussen mens en mens.

Je ziet dat een ander wel unbanned is, dat klopt.
Als je een normaal gesprek op een normale toon voert is dat ook prima.
EvilPvP komt met een dwingende en dreigende toon ons even vertellen dat wij niet eerlijk zijn en hem moeten unbannen.

Zo werkt het niet.

Dus bij deze, EvilPvP ook forumbanned.
Wie denk je wel niet dat je bent om ons proberen zwart te maken en te beschuldigen van dingen die niet waar zijn.

Topic gesloten.

Groeten,
Koge