Haunted pvp servers 1.7 support

Status
Niet open voor verdere reacties.

PoolLight

Niet Verified
7 sep 2014
54
25
94
Beste Haunties

Ik ben begonnen met MineCraft te spelen toen 1.7 net uit was, ik ben door een vriend uiteindelijk op Haunted gekomen. De eerste gamemode die ik speelde was factions, vervolgens kitpvp, enz. Ik had altijd veel plezier toen ik in 1.7 speelde. Toen de server naar 1.8 was geüpdate vond ik het helemaal geweldig totdat ik er achter kwam dat de server meer laggde en 1.8 niet echt gemaakt is voor PvP. Een tijdje later had Remy 1.7 support toegevoegd aan de PvP servers, dat vond ik echt super! Helaas kwam er toen een glitch die ervoor zorgde dat je maar 1x kon hitten en 10 seconden later terug kon hitten ().
De mods zeiden vervolgens maar dat we in 1.8 moesten gaan spelen :(

Mijn vraag is dus ofdat jullie weer 1.7 support aan de PvP servers willen toevoegen.

Mvg PoolLight

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Is niet mogelijk gezien de proxy volledig 1.8 is, en geen 1.7 clients meer toelaat.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Server is al een tijdje in 1.8, en er zijn veel Hack clients op 1.7!!

Nikoo

God
elNikoo
elNikoo ✔
God
5 sep 2015
148
41
230
22
Gent
Labymod?Ik weet niet of het toegestaan is maar dat lijkt me wel een goede oplossing.

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Server is al een tijdje in 1.8, en er zijn veel Hack clients op 1.7!!

Er zijn niet meer clients in 1.7 Alle clients worden regelmatig geupdate tegenwoordig is alles al 1.8 geloof me maar.
Btw de clients die de gemiddelde haunted hacker gebruikt zijn meestal ook de clients die als eerste geupdate worden.
De wat meer geavanceerde clients bevinden zich inderdaad op 1.7 maar die kosten ook geld, denk aan 40-50 euro....
En ik betwijfel of de hoeveelheid hackers op haunted nog hoger kan worden...

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Er zijn niet meer clients in 1.7 Alle clients worden regelmatig geupdate tegenwoordig is alles al 1.8 geloof me maar.
Btw de clients die de gemiddelde haunted hacker gebruikt zijn meestal ook de clients die als eerste geupdate worden.
De wat meer geavanceerde clients bevinden zich inderdaad op 1.7 maar die kosten ook geld, denk aan 40-50 euro....
En ik betwijfel of de hoeveelheid hackers op haunted nog hoger kan worden...
Tja, laatste tijd komen er steeds weer meer hackers :o

Status
Niet open voor verdere reacties.