mijn vraag is: als je iets koopt in de hauntedmc shop dan staat er typ hier de kortingscode in en klik hier om hem te verzilveren maar waar kan je die kortingscode vinden?
soms zijn dr momenten waarbij dr korting is alleen die korting werkt dan alleen met een bekent gemaakte code en die moet je dan invoerenmijn vraag is: als je iets koopt in de hauntedmc shop dan staat er typ hier de kortingscode in en klik hier om hem te verzilveren maar waar kan je die kortingscode vinden?
In de Kuip. De kortingscode is: 7KeerOpEenRij. <3mijn vraag is: als je iets koopt in de hauntedmc shop dan staat er typ hier de kortingscode in en klik hier om hem te verzilveren maar waar kan je die kortingscode vinden?
die is best wel hardIn de Kuip. De kortingscode is: 7KeerOpEenRij. <3
omdat die code niet bestaat duuuh er is op dit moment geen code gaandeik heb het ff geprobeerd (niets gekocht dus) maar ik zag niet dat de prijs veranderde hoe dat?
wat bedoel je met savage als ik vragen mag???
alrightSavage betekent letterlijk wreed, hiermee wordt in dit geval bedoelt dat @Mainrr hem "kapot maakte".
Snap je de grap niet? ;pik heb het ff geprobeerd (niets gekocht dus) maar ik zag niet dat de prijs veranderde hoe dat?
Er is geen code atm zoals 1000 keer gezegt...ik wil alleen weten waar je die kortingscode kan vinden?