Haunted terugblik 2017 - een jaar vol gezelligheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Hey haunties,

2017, een geweldig jaar, waarin ik, veel leuke dingen heb beleefd! Hopelijk jullie ook. Ook op Haunted is een boel gebeurd, dus dacht ik: ‘Laat ik een leuk overzichtje maken.’

Het begon allemaal met de grote Skyblock update:

Hierin zijn vele nieuwe dingen toegevoegd, hieronder de belangrijkste veranderingen:

+ Nieuwe Auction

+ Publieke End & Nether

+ Chatgames

+ McMMO toegevoegd

En nog veeeel meer :)

Een maandje daarna kwam de nieuwe hub, gebouwd door het bouwteam:

En natuurlijk de Discord server kunnen we niet vergeten, wat onlangs de standaard is geworden. Geen Teamspeak meer dus...

Neem zeker een kijkje, het is zeker de moeite waard! (https://www.discord.me/HauntedMC)

Ook Prison was een succes, jammer genoeg bleef het niet actief genoeg, en is het, met veel andere gamemodes, weggehaald. Hier nog even een klein filmpje over prison:

(Trailer, gemaakt door Jordy, Rens en mij)

Toen was het zomer, lekker 6 weken vakantie. Hierin zijn we overgestapt naar 1.12, en is er achter de schermen veel gewerkt aan nieuwe gamemodes.

Daarna kwam een periode van iets minder updates, iedereen was erg druk. Maar we zijn nu weer lekker actief het nieuwe jaar begonnen, waarin survival bijna klaar is.

Er is veel gebeurd, maar het belangrijkste van alles is dat het gezellig was. Ik heb veel plezier gehad dit jaar op Haunted, en dat gaan we dit jaar zeker weer beleven!

Aan iedereen een gelukkig nieuwjaar, en een goed 2018 toegewenst.

Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.