Hey Haunties,
Voor jullie schijnt iets geheel nieuws. Haunted Today wordt dé wekelijse nieuwsbrief van Haunted. Fris, fruitig en vers van de pers. Wat je hierin kunt verwachten zijn : de laatste updates, inzendingen, interviews en andere leuke dingen. Dus take your time, leun lekker achterover en enjoy.
Heel Haunted griezelt. Jij ook? Morgen is het halloween, of beter gezegd, Hauntedween. Heb jij de Jack'o Lanterns al gespot op de verschillende servers? Wie weet spawnt er zo een enge ghast voor je. Dus pas op! Wie weet wat jou te wachten staat.
Deze week zijn er verschillende topics langsgekomen over updates. Heb jij die gemist? Lees dan hier de korte verslagjes of klik op de links om naar de betreffende post te gaan!
Weekoverzicht:
Zaterdag, 24 oktober: de staff was in rep en roer. Tijdens de dropparty van survival 1 kwamen enkele van ons er achter dat een groot aantal adminclaims unclaimed waren. Dit is gelukkig al zo goed als opgelost. Link naar het artikel.
Zondag, 25 oktober : onze trouwe admin Datdus is afgetreden als admin. Na 3 jaar als stafflid aan onze zijde te staan heeft hij bekend gemaakt er een punt achter te zetten wegens gebrek aan tijd. We zullen hem vast zien op de server ;) Link naar het artikel.
Dinsdag, 27 oktober : We hebben nieuwe regels! Deze gaan over het gebruiken van "ez/rekt" (dit levert vanaf heden een mute op) en het gebruiken van de familiesmoes bij een ban (banomzeiling). Link naar het artikel.
Woesdag, 28 oktober : De server heeft een proxy-update gehad. Hierdoor kunnen er meer spelers in de server en is er minder lag. Hoera! Link naar het artikel.
Donderdag, 29 oktober : Kitpvp heeft een update gehad. De oude kitpvpmap is teruggezet, omdat een aantal spelers dit graag wilden. Op de "nieuwe" map kan uiteraard ook nog gespeeld worden. Link naar het artikel.
Vrijdag, 30 oktober : Prison is geüpdated naar 1.8.8! Het moment waar velen van ons op hebben gewacht. Link naar het artikel.
Ja hoor.. het is tijd om een kijkje te nemen in het minecraft leven van één van onze trouwe spelers. Omdat we enorm trots zijn op onze bouwers, met hun prachtige werken, is de eer vandaag aan @FrazenHD . Ik stelde hem een aantal vragen over van alles en nog wat!
Hey FrazenHD, wat leuk dat je even de tijd neemt om met mij te kletsen. Ja, zeker maak ik tijd vrij.
Wat vind je het leukste aan Haunted MC? Het leukste aan Haunted is dat er altijd leuke mensen te vinden zijn :D
Ja, dat zeker. Het is ook bijna altijd gezellig hier. Wat doe je dan het liefst als je hier bent? Ik ben vaak te vinden in creative en op kitpvp.
Hehe, dat is lekker random, ha ha. Ben je dan meer een pvp- of een bouwmens? Nou, ja, eigenlijk van alles wat. Soms heb ik geen zin om te bouwen, dan ga ik naar kitpvp. En uiteraard ook andersom.
Je bent sowieso een top bouwer, dat is te zien aan je mooie, groene rank voor je naam. Bouwer: hoe lang ben je dat al? Nu zo’n 6 maanden.
Wow, dat is een behoorlijke tijd al. Enne, hoe bevalt het? Heb je het op dit moment druk met projecten? Het bouwteam is heel erg leuk. Vooral omdat je alle commands hebt van World Edit. Op dit moment ben ik bezig aan een Paintball map.
Hoe lang heb je daar eigenlijk de tijd voor? Maakt het niets uit wanneer dat die af is of zit er toch een bepaalde deadline aan vast? Soms wel, soms niet. Soms maakt het niets uit wanneer je hem af hebt, maar soms zit er wel een limiet op.
Heb jij nog tips voor mensen die een sollicitatie willen doen voor het bouwteam? Ja. Zet op je plot waar jij goed in bent en zorg ervoor dat je plot vol is. Zorg dus dat er niet veel lege ruimtes zijn.
Heb jij plug.dj, onze radio, ook gemist? Wij wel. Daar hebben we iets nieuws op gevonden.
Credits to @xEvilCraftx . Hij kwam namelijk met twee nieuwe opties als vervanging van plug.dj, nadat die ermee waren gestopt. Een van de twee services was nog dicht, de andere was al open en die hebben we even bekeken en besproken. Dit bleek wel een goed alternatief te zijn.
Klik hier om naar onze channel te gaan.
Klik hier om naar de handleiding te gaan.
Haunted 2.0 Project furious
Wat het inhoudt, lees je in de link!
Klik hier om naar de pagina te gaan.
Last edited by a moderator: