Haunted update nieuws, eindelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties

Zoals jullie gemerkt staat HauntedMC flink in de steigers. We zijn op dit moment zwaar in onderhoud en de verwachting is dat dit binnen een week is afgerond.
Jullie hebben al veranderingen kunnen zien op de hub, de creative server, de hungergames server die terug is en de kitpvp server. Alle bugs die jullie gemeld hebben hebben we hier opgelost. Zo zijn alle pets en disguises weer bruikbaar, zijn de oude ranks weer terug en zijn de kleine ergernissen niet meer aanwezig.

Er moeten echter nog een hoop servers geüpdatet worden en hiervoor hebben wij een passend schema gemaakt.

De planning loopt als volgt.

Maandag 25-07-'16
  • Mixed onderhoud
  • Worldedit terug op Creative
  • Report bug in proxy oplossen + Auto restart proxy om 04:30 's nachts terug
Zaterdag 30-07-'16
  • Miners onderhoud
  • Vanilla onderhoud
  • Paintball onderhoud
Zondag 31-07-'16
  • Skyblock onderhoud
  • Survival1 onderhoud
  • Survival2 onderhoud
Maandag 01-08-'16
  • Gamemode CTF terugkeer
  • Gamemode SkyWars terugkeer


Tijdens dit onderhoud zullen wij ook een nieuwe versie van de anti cheat publiceren. Op dit moment is er geen goede anti cheat actief omdat de oude versie voor teveel problemen zorgde.

Mochten er nog bugs gevonden worden willen we graag dat jullie deze aan ons melden.
Wij willen net zo graag als jullie Haunted zo goed mogelijk maken!

Dank voor het lezen.

Mvg Remy & Staff
 
Laatste update:

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
Nice
 

dutchexoticgamers

Niet Verified
2 nov 2015
0
2
40
wanneer komt prison online aangezien haunted achterloopt op het schema


mvg, OnepieceMiner
 
Laatste update:

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
22
Goeie middag,

Ik zag deze thread toen ik weer eens op het forum kwam kijken en dacht laat ik weer eens op haunted komen kijken, met een zekere blik op Factions. Nou zag ik in het "schema" dat Factions op twee Augustus op een dinsdag een terugkeer zou maken, maar toen ik Woensdag, drie Augustus online kwam om het toch maar even te bekijken, was er niks over te vinden? Is er toevallig een update door een Mod over de progress van dit project?

Vriendelijke groet,

Retep.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.