Haunted vraag van de week #11

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Heeey luitjes (of actievelingen?) ,

We zijn allemaal weer volop aan het studeren of aan het werk. Weer even wennen, of niet? ;)

Uiteraard gaan wij ook na onze vakantie lekker verder met craften, net als jullie!

Maar ... nu dat de scholen weer zijn begonnen.. of het werk, vraag ik mij eigenlijk af.. wat is/was jouw favoriete vak op school? En waarom vind je dat?

Mijn leukste schoolvak is Nederlands. Dit is mijn beste vak (hoogste cijfers, 10 gemiddeld) en ik vind het dan ook erg leuk om mijn klasgenoten te helpen wanneer ze een vraag hebben.... en jij?

Heb jij een vraag aan de Haunties? Laat je vraag in de reactie achter en wie weet posten wij hem volgende week!

ac976c41e4425b190403495675cd9bc1.jpg

ChicChinouk

Moderator
Staff member
chicchinouk
chicchinouk ✔
Moderator
28 apr 2014
15
42
229
Rotterdam
Tuurlijk ga ik liever niet naar school, maar als het dan echt moet... Doe dan maar een beta vak zoals scheikunde of biologie.

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
26
Limburg
Ik vind studeren en school leuk. Doe momenteel MBO 3 systeembeheerder leerjaar 3 (examenjaar).

Mijn leukste vak..... Hmmm moeilijk te zeggen maar dat is server 2012. Omdat je daar echt dieper in de server gaat en niet alleen maar de basis leert!

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Handvaardigheid en dan tekenen.

EndieDragon

Niet Verified
toen ik op de basisschool zat biologie, in de eerste en tweede klas geschiedenis (interressante onderwerpen) en in de 3de klas maatschappij en CKV (soort knutselen, tekenen, houtbewerking bij elkaar) jammer genoeg heb ik geen van deze vakken meer zit nu in het 4de leerjaar (examen) daar zijn me lievelingsvakken bv (met de computer vooral kijken in wat voor werk je in bent geinterresseerd) en engels (je weet wel wat dat is) en gym

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Biologie is mijn favo, hoefde er nooit voor te leren en haalde toch de hoogste cijfers. Heerlijk al die practicums van dieren open snijden, planten ontleden en botten in de zoutzuur weken :)

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Aangezien ik nog op de basisschool zit heb ik nog niet echt vakken, maar vooral taal vind ik leuk. Als ik volgend schooljaar naar de middelbare ga kijk ik vooral uit naar Engels en geschiedenis! :D

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
toen ik nog op school zat was het pauze uur altijd mijn leukste vak op het rooster

• Like
Reactions: Doc_Brano
Status
Niet open voor verdere reacties.