Haunted vraag van de week! #15

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kogetsoo

Guest
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Als je één winkel zou mogen kiezen waar je de rest van je leven gratis mocht shoppen, welke zou dat zijn en wat zou je als eerste kopen?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

Mijn antwoord:
"Ik ga heel saai beginnen en ga voor de supermarkt. Als je ooit zelf waspoeder moet kopen of luiers voor een baby (of jezelf, mensen hebben rare gewoonten), dan snap je dat wel. Jullie hebben vast veel leukere ideeën! "

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Abercrombie & Fitch.
Ik zou als eerste een nieuwe zomerjas komen.
Omdat A&F mijn favorite merk is en #SWAGLEVEL2000

Toto_de_blije

Niet Verified
15 mrt 2015
35
11
82
Game mania natuurlijk, ik zou een wii u kopen +super mario maker, maar die is pas 11 september uit:p

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Duhhh.. MEDIAMARKT!! Allemaal dure stuff for ME! :p En iets groots met een schermpje en wachten op.. De hololens met minecraft ofzo

FrazenHD

Niet Verified
5 jan 2015
82
32
104
Mediamarkt :D omdat je dan allemaal dure spullen gratis kan kopen :)
Als eerst zou ik een ps4 kopen + spellen Ofc. En een scherm :)

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
De Jumbo, heerlijk gratis met volle karren er weg, nooit meer denken wat kan ik besteden aan inkopen:rolleyes:

• Like
Reactions: Doc_Brano

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
sowieso MediaMarkt omdat ik alles voor mn pc dan wil kopen en lekker nolife met het beste van het beste te kunnen gamen

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ik weet niet echt welke maar zoiets als de makro of carrefour
gwn lekker alles kunenen kopen eten, computers , tv' ,chips

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
De plaatselijke supermarkt, lekker veel boodschappen doen en dan van alles weggeven voor de echt lage minima. Dus niet de mensen die heel zielig doen maar wel roken, drinken en een auto onder de kont hebben. Met de maandelijkse besparing kan ik dan genoeg leuke dingen doen en kopen

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
ik wil eigenlijk zeggen de jumbo maar als ik goed na denk zou ik liever gratis willen shoppen bij de juwelier GRATIS DIAMANTEN enz enz en met het geld wat ik dan door verkoop of de vriendschapen die je krijgt van het weg geven dan de duurste dingen zijn uiteindelijk belangrijker

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ik wil eigenlijk zeggen de jumbo maar als ik goed na denk zou ik liever gratis willen shoppen bij de juwelier GRATIS DIAMANTEN enz enz en met het geld wat ik dan door verkoop of de vriendschapen die je krijgt van het weg geven dan de duurste dingen zijn uiteindelijk belangrijker
vrienden maak je niet door diamanten weg te geven...

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
ik kies mediamarkt en daar koop ik dan een game pc en als ik een spel computer film of spelletje will halen ga ik daar naar toe voor gratis spullen

D

Deleted member 2824

Guest
Juwelier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FREE diamondssssssssss

Last edited by a moderator:
K

Kogetsoo

Guest
Valt mij nog mee dat niemand een Ferrari showroom of tankstation heeft genoemd. Maar ja, de meesten hebben natuurlijk nog geen rijbewijs. :P

Groeten,
Koge

• Like
Reactions: pyro_miner2

nevinryan

Niet Verified
22 sep 2014
8
1
47
22
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Als je één winkel zou mogen kiezen waar je de rest van je leven gratis mocht shoppen, welke zou dat zijn en wat zou je als eerste kopen?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

Mijn antwoord:
"Ik ga heel saai beginnen en ga voor de supermarkt. Als je ooit zelf waspoeder moet kopen of luiers voor een baby (of jezelf, mensen hebben rare gewoonten), dan snap je dat wel. Jullie hebben vast veel leukere ideeën! "
als ik eerlijk moet zijn Alternate :D

Status
Niet open voor verdere reacties.