Haunted vraag van de week! #20

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kogetsoo

Guest
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Zondag 20 september is er een bouwwedstrijd, live op Haunted. Als je een thema mocht kiezen voor de volgende, welk thema zou dit zijn en wat zou je bouwen?"

Het antwoord op het raadsel van vorige week is "trouwring", maar we hebben gelachen om sommige antwoorden!

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!"

D

Deleted member 3030

Guest
mij lijkt het thema "The Haunted Network" wel leuk. Waarbij je mag bouwen waaraan jij denkt als je aan haunted denkt! :D

PS. Ik had het raadsel van vorige week goed! #Swag

• Like
Reactions: Maaraa

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Medival Castles

• Like
Reactions: Rellebel

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
21
29
134
Als thema lijkt mij een pretpark heel leuk.
Ik zou dan een achtbaan willen bouwen, maar met veel hulp, want ik ben een redstone-noob :(

Chrissieyolo

Niet Verified
31 mei 2015
23
0
40
30
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Zondag 20 september is er een bouwwedstrijd, live op Haunted. Als je een thema mocht kiezen voor de volgende, welk thema zou dit zijn en wat zou je bouwen?"

Het antwoord op het raadsel van vorige week is "trouwring", maar we hebben gelachen om sommige antwoorden!

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!"
Een medieval strand heb ik nog nooit gezien, een aanslag op een strand vind ik ook wel vet.

Status
Niet open voor verdere reacties.