Haunted vraag van de week #3

Ga jij dit jaar op vakantie?

• Ja

Votes: 9 50,0%
  • Nee

Votes: 5 27,8%
  • Weet ik nog niet

Votes: 4 22,2%

• Total voters
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Hallo beste spelers!

We zijn op het goed spoor : elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! Het einde van het schooljaar is alweer in zicht, mensen bereiden zich voor op de mooiste tijd van het jaar, en jij? Wat ga jij in de vakantie doen? Wat was jouw mooiste vakantieherinnering?

"Wat was jouw tofste vakantie?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

Mijn antwoord: Eigenlijk wel alle vakanties. Afgelopen jaar ben ik met mijn ex-vriend op vakantie geweest naar Spanje, alleen zonder mijn ouders. Was best een beetje spannend, want je bent een heel eind van huis weg. Maar toch is het tof, je kunt doen wat je wilt, zonder dat je ouders beslissen wat je die dag gaat doen.

Website%20Minecraft%20Volcano.jpg

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
hey niet mijn vulkaan pikken :) Mijn vakantie naar Noorwegen was erg cool, veel mooie watervallen fjorden en ander natuur gezien

Trouwring

Niet Verified
25 jun 2016
133
29
142
Braboland
Héél misschien als het ooit nog op een moment goed komt ga ik naar Luxemburg. :'p

• Like
Reactions: Maaraa

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Mijn beste vakantie was naar Italië, welk jaar van de... hoeveel, weet ik niet meer. :p

Fortist

Moderator
Fortist
Fortist ✔
Moderator
27 apr 2017
15
4
125
Mijn beste vakantie tot nu toe was naar Engeland :)

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Mijne Engeland/Londen

MrAxist

Niet Verified
25 nov 2015
8
3
62
Eindhoven, Noord-Brabant
Heb een roadtrip door Europa mogen maken samen met een vriend. Dit was toch zeker wel mijn tofste (en eerste echte) vakantie ooit! We zijn met zijn tweeën vanuit Brussel naar Parijs gegaan. Vanuit Parijs zijn we heel Frankrijk doorgestoken naar de zuidkust van Frankrijk (Montpellier). Hiervandaan hebben we de kust gevold via Monaco en Genua naar Bologna (Italië) om vervolgens bij onze doelstad uit te komen:

Rimini! Een geweldige stad in Italië waar je enorm veel kunt feesten (24/7 door, gratis en tevens bevinden enkele van de grootste clubs van Europa zich daar) maar waar ook genoeg natuur en cultuur is. Een redelijke goedkope stad, zowel vervoer als slaapplaatsen zijn eenvoudig en zeer goedkoop te regelen. Het alcohol is in de meeste clubs wat duurder maar dit komt door hun naamsbekendheid. Als je iets lokaler gaat, ben je een stuk minder kwijt. Verder zijn de activiteiten ook zeer te doen en zul je je nooit vervelen. Wij hebben er twee weken doorgebracht en ons van 's ochtends vroeg tot midden in de nacht nooit hoeven te vervelen. Daarnaast is het heel dichtbij bij San Marino (zéker naartoe gaan als je in Rimini bent, echt schitterend), Venetië en Ancona, zeer leuke steden (al is San Marino een aparte deelstaat).

Daarna zijn we doorgestoken naar Zurich (Zwitserland) en Düsseldorf (Duitsland) om vervolgens weer naar huis te gaan. Een beknopte samenvatting van deze geweldige reis van in totaal 4 weken.

Het vervoer hebben wij gedaan door middel van een interrail pas, hitchhiken en openbaar vervoer. In Rimini hebben wij een motorscooter gehuurd voor maar 15 (!!) euro per dag. Een levenservaring waarbij ik prachtige herinneringen heb mogen opdoen en super mensen heb mogen ontmoeten.

• Like
Reactions: Bart and Maaraa

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Mijn tofste vakantie was toch wel Amerika, Heel veel leuke dingen gezien en gedaan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.