Haunted vraag van de week #7

In welke maand ben jij jarig?

• Januari, Februari

Votes: 3 15,8%
  • Maart, April

Votes: 1 5,3%
  • Mei, Juni

Votes: 1 5,3%
  • Juli, Augustus

Votes: 6 31,6%
  • September, Oktober

Votes: 3 15,8%
  • November, December

Votes: 5 26,3%

• Total voters
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Hallo beste spelers!

We hebben lekker vakantie! Misschien ben jij wel jarig.. of óp vakantie? Zie jij het al voor je? Elke week stelt de community jou een vraag, jou dus. Ik ben benieuwd ..

"Je bent jarig.. wat wordt je cadeau?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

Mijn antwoord: Wat ik graag zou willen, is een gezellig feest met vrienden en familie. Ik zou geen idee hebben wat ik graag zou willen hebben voor mijn verjaardag.
large.jpg

Trouwring

Niet Verified
25 jun 2016
133
29
142
Braboland
''Dat is uit de kelder word vrijgelaten'' lol much, nog acht daagjes tot m'n verjaardag. ^-^

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33
192
Breda
Wat ik voor m'n verjaardag zou willen hebben is een ''Volkswagen Up Wagen '' of een Elektrische fiets :O Zodat ik sneller bij m'n werk kom! :P

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
Hallo beste spelers!

We hebben lekker vakantie! Misschien ben jij wel jarig.. of óp vakantie? Zie jij het al voor je? Elke week stelt de community jou een vraag, jou dus. Ik ben benieuwd ..

"Je bent jarig.. wat wordt je cadeau?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

Mijn antwoord: Wat ik graag zou willen, is een gezellig feest met vrienden en familie. Ik zou geen idee hebben wat ik graag zou willen hebben voor mijn verjaardag.
large.jpg

1 Miljoen!
Nee uhh, gezelligheid met vrienden en familie, same!!

~ Maxxooo

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Wat m'n wensen zouden zijn.
God rank :p kans is vrij klein.
Met een paar mensen meeten.
Gezelligheid ofc. :P

Nyx

God
x_Nyx
x_Nyx ✔
God
4 jun 2016
2
1
97
18
Groningen, Nederland
Ehh... xD.. Een gamecomputer en een cat oor headset..De hele aphmau spullen verzameling ! en het belangrijkste een meeting met Aphmau <3 :fearscream::hearteyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.