Haunted vraag van de week #9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Hallo beste spelers!

Soms heb je geluk, en soms ook weer niet. Prijsvragen, loterijen, krasloten en , net zoals vroeger, kleurwedstrijden. De kans dat je wint.. is ontiegelijk klein. Maar stel dat je het volgende zou overkomen...

"Als jij 1 minuut gratis zou mogen winkelen in een supermarkt? Wat laad je dan als eerste in je wagentje?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

large.png

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
De hele chips afdeling

• Like
Reactions: mylano and Maaraa

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Alle krasloten en de kassa stelen om daarna meer krasloten te kopen als je 1 minuut voorbij is :sweatsmile::tearsofjoy:

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Mmm, ik zou gelijk wat chips pakken, 1 kraslot, eieren (Die er nu niet zijn shit), snoep, en als mijn minuut nog niet voorbij is zou ik nog snel wat drinken meenemen.

• Like
Reactions: Maaraa and cathy_nl

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Alle winkelwagentjes

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
32
In een huis
Ik zou Wasmiddelen halen (aangezien wasmiddelen altijd prijzig zijn!), en houdbaar voedsel maaltijd pakketten (Knorr, honig, en welke merken er nog meer zijn) En als er nog tijd over is, doritos en energy! :hearteyes:

Nyx

God
x_Nyx
x_Nyx ✔
God
4 jun 2016
2
1
97
18
Groningen, Nederland
Hallo beste spelers!

Soms heb je geluk, en soms ook weer niet. Prijsvragen, loterijen, krasloten en , net zoals vroeger, kleurwedstrijden. De kans dat je wint.. is ontiegelijk klein. Maar stel dat je het volgende zou overkomen...

"Als jij 1 minuut gratis zou mogen winkelen in een supermarkt? Wat laad je dan als eerste in je wagentje?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

large.png
Zo snel mogelijk alles pakken :3!

• Like
Reactions: cathy_nl

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434