Hauntedmc inactief hoe kan het weer actief worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikaaaChu

Niet Verified
25 nov 2017
1
0
15
22
Hallo Remy

Ik TrayAgain spreek nu voor meerderen mensen wij zouden het leuk vinden als de server weer actief wordt en
om de server weer actief te krijgen zou je kitpvp weer 1.7 moeten zetten net als vroeger en een Miners reset daar hoor ik heel veel mensen over als je me hulp dingen wilt vragen Op ts heet ik TrayAgain

Groetjes Mika en meerderen mensen

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Hallo Remy

Ik TrayAgain spreek nu voor meerderen mensen wij zouden het leuk vinden als de server weer actief wordt en
om de server weer actief te krijgen zou je kitpvp weer 1.7 moeten zetten net als vroeger en een Miners reset daar hoor ik heel veel mensen over als je me hulp dingen wilt vragen Op ts heet ik TrayAgain

Dit zijn 2 punten van de zovele om de server terug actief te krijgen. Vele dingen zijn ouderwets waardoor mensen denken: Waarom zou ik op haunted gaan spelen en niet op een andere server want die hebben het zelfde of een speciale versie ervan! Ik was vroeger een actieve player maar sinds ik een andere survival server heb gevonden met custom monsters, recipies en custom enchants is haunted voor mij beetje ouderwets.

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
België Vlaams-Brabant, Leuven
Dit zijn 2 punten van de zovele om de server terug actief te krijgen. Vele dingen zijn ouderwets waardoor mensen denken: Waarom zou ik op haunted gaan spelen en niet op een andere server want die hebben het zelfde of een speciale versie ervan! Ik was vroeger een actieve player maar sinds ik een andere survival server heb gevonden met custom monsters, recipies en custom enchants is haunted voor mij beetje ouderwets.
Ouderwets heeft ook wel iets.
Zelf zit 'k meestal op Vanilla op Haunted. Het is echt wel nice, ook al is het basic .. dat heeft iets.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Custom enchants, recipes en monsters horen wat mij betreft niet op een standaard survival server thuis. Dat heeft niet veel te maken met of een server ouderwets is of niet, maar meer welke richting de achterliggende gedachte van een gamemode is. Voor survival hebben wij gekozen voor een server gericht op economy, de community, veel vrijheid, events en eenvoudigheid (met extra features in de vorm van pets, disguises, handige commands en andere bekende functies van ons).

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Ouderwets heeft ook wel iets.
Zelf zit 'k meestal op Vanilla op Haunted. Het is echt wel nice, ook al is het basic .. dat heeft iets.
Zoals ik al zei, dan krijg je het punt: "waarom zou ik op haunted spelen als ze het ook op andere servers hebben?"

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Zoals ik al zei, dan krijg je het punt: "waarom zou ik op haunted spelen als ze het ook op andere servers hebben?"
Omdat hier genoeg dingen zijn, waaronder de vaste community en de kwaliteit dat je zeker weet dat je hier goed zit doordat het al 5 jaar lang zonder grote problemen draait.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hallo Remy

1.7 zal helaas niet meer terugkeren op HauntedMC. We gaan ondertussen al richting 1.13, qua software die we gebruiken en qua principes is het geen optie om dit te doen. Miners staat nog onder discussie, de vragenlijst van een tijdje terug zal uitslag geven wat we met miners gaan doen komende periode.

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Omdat hier genoeg dingen zijn, waaronder de vaste community en de kwaliteit dat je zeker weet dat je hier goed zit doordat het al 5 jaar lang zonder grote problemen draait.
Veel van deze "vaste comunitie" is al weg waaronder ik en mijn vrienden. Wij speelde 4 jaar.

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
Omdat dat je daar aan gewoon bent, je kent de mensen je ondersteund het team. Dat soort dingen.
Ik ben liever onderdeel van een kleine hechte community dan een grote saltmine.

Voor ik mij volledig op haunted bevond voor alles wat 'k op minecraft deed zat ik op enkcraftia (ik zeg de naam omdat ze al lang niet meer bestaan, het is dus in mijn ogen geen adverteren!)
Dat was een server met hooguit 20 spelers online and ongeveer 5 de hele dag door, en weet je wat ik heb het daar naar m'n zin gehad.
Het was geen vanilla, maar dat hoeft ook niet. (Plugins op survival zijn ook wel eens tof, als ze niet te veel de core experience aanpassen)

Mijn punt is:
Ik zit niet op een server voor wat deze te bieden heeft, zolang ze een van de twee gamemodes hebben namelijk Vanilla Survival of Survival zoals vele het nu kennen ben ik blij.
Wat ik wel zéér belangrijk vind is de mensen, hoe zijn de moderators, wat voor plannen heeft de owner.
Natuurlijk heb ik geen idee hoe andere daar over denken, maar ik kijk naar wie er zit .. niet naar welke gadgets er op zitten.

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
Veel van deze "vaste comunitie" is al weg waaronder ik en mijn vrienden. Wij speelde 4 jaar.
Dan zijn het geen vaste spelers, sorry.
Ikzelf heb soms ook niet altijd de zin in MC, soms is dit een maand of twee. Dan zie je me ook 1/2 maanden op haunted.
Maar ik kom dan wel terug.
Als dat niet het geval is ben je in het algemeen burnt out op MC, na al die jaren kan dat wel.
(Zelf zit ik al op MC op 2010)

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Survival 3 was qua mobs vooral wat afzonderlijk van 'vanilla' survival

Status