Stefan Wolf Niet Verified 17 mei 2016 3 2 70 26 Ergens in YouTube bit.ly 30 apr 2017 #1 Ik opende net mijn MineCraft en ging naar Multiplayer, en toen zag ik dit: Is er gestest met de MotD?
Ik opende net mijn MineCraft en ging naar Multiplayer, en toen zag ik dit: Is er gestest met de MotD?
Q quinten2002 Niet Verified 4 mrt 2017 40 1 72 22 1 mei 2017 #3 Stefan Wolf zei: Ik opende net mijn MineCraft en ging naar Multiplayer, en toen zag ik dit: Is er gestest met de MotD? Click to expand... Ik heb daar geen last van bij mij staat alles er gewoon normaal misschien moet je ff wachten of servers reloaden kan glitch bij jouw zijn :)
Stefan Wolf zei: Ik opende net mijn MineCraft en ging naar Multiplayer, en toen zag ik dit: Is er gestest met de MotD? Click to expand... Ik heb daar geen last van bij mij staat alles er gewoon normaal misschien moet je ff wachten of servers reloaden kan glitch bij jouw zijn :)
blocky Supreme blocky12 ✔ Supreme 5 apr 2015 469 191 262 1 mei 2017 #4 quinten2002 zei: Ik heb daar geen last van bij mij staat alles er gewoon normaal misschien moet je ff wachten of servers reloaden kan glitch bij jouw zijn :) Click to expand... Naja geeft het veel problemen met het joinen dan?
quinten2002 zei: Ik heb daar geen last van bij mij staat alles er gewoon normaal misschien moet je ff wachten of servers reloaden kan glitch bij jouw zijn :) Click to expand... Naja geeft het veel problemen met het joinen dan?