[hauntedmc]texturepack 1.8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creeperjoep

Niet Verified
18 okt 2014
8
2
87
21
Apeldoorn
Hallo spelers van HauntedMC ik ben al Sins 29 januari bezig met de HauntedTexturepack.
Deze komt waarschijnlijk uit op 3-6 februari.
Als je nog geen optifine hebt is het handig om te downloaden voor conected textures.
Als je nog leuke ideeën hebt laat ze achter misschien kunnen ze worden gebruikt in de texturepack.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
punt 1, kun je niet alvast wat screenshots laten zien of iets? want zo met alleen text hebben we niks aan dit topic, en kon je het eigenlijk beter pas posten zodra je texturepack klaar is ;)

punt 2, Zit de staff van Haunted (Remy enzo) wel te wachten op een texturepack met hun server naam? heb je dit wel gevraagd of heb je gewoon plotsklaps zelf besloten DE haunted texture pack te gaan maken?

punt 3, je vraagt ons voor ideeën, maar je vertelt er totaal niet bij wat je tot nu toe eraan gedaan hebt, wat was je thema? want ja we kunnen wel bijv voorstellen om bijv textures voor roestig ijzer enzo toe te voegen maja, misschien is jouw thema wel Nintendo ofzo? :p

Laatste update:

Creeperjoep

Niet Verified
18 okt 2014
8
2
87
21
Apeldoorn
De texturepack wordt gemaakt voor Kitpvp/factions (PVPTexturpack)
Met remy heb ik nog niet overlegt want ik wou hem verassen maar ik wil je wel de beta sturen.
Maar alleen de staff mag hem dan nog zien.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
Nee, ik ga zelf de texturepack niet gebruiken, wil alleen screenshots zien.

Of wil je pas laten zien hoe het eruit ziet als de gehele texture pack klaar is?
Maar waarom maak je dan dit topic??? :S

Bij alle sites waar je texturepacks kunt downloaden zitten er screenshots bij... gewoonweg omdat mensen niet zomaar iets gaan zitten downloaden enzo als ze niet weten wat het is ;)

Laatste update:

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
Weet ik maar er zit nu een bug in :) bevat lava en water

maar je kan toch wel alvast ff je texture pack aanzetten, en dan ingame ff een stukje landschap of een gebouwtje ofzo opzoeken en daar een screenshot van maken en hier plaatsen? dan zien wij een beetje van hoe het gaat worden (ook al is het nog niet 100% af )

K

Kogetsoo

Guest
Net zoiets als: "ik heb een liedje geschreven, maar ik laat hem niet horen." :p

Laat maar wat zien, het is moeilijk oordelen of brainstormen zo.

Groeten,
Kpge

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
hmmm lijkt inderdaad op normale texture packs, maar aangezien het een pvp texture pack wordt lijkt het me handig als je screens stuurt van wapens en armor etc.;)
Daat draait het natuurlijk allemaal om in zo'n texturepack toch ;)

Creeperjoep

Niet Verified
18 okt 2014
8
2
87
21
Apeldoorn
Morgen komt de beta versie uit 5 personen mogen deze testen als jij dit wilt zijn moet je voor 20:00
Dit laten waten of morgen 8:00

Oerbeer

Niet Verified
6 jun 2014
164
40
139
36
De eerste screenshots van de HauntedHub in versie 0.1.2
MBkAcdC.png
4IWNz9X.png
GYo6egk.png
Kun je er misschien bij vermelden wat er precies is veranderd ten opzichte van de standaard texturepack? Hier valt verder niet veel aan te zien en zo worden we er nog niks wijzer uit.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Kan je misschien Video maken dan hoe je download?......

Creeperjoep

Niet Verified
18 okt 2014
8
2
87
21
Apeldoorn
Om persoonlijke reden kan ik tijdelijk even noet veder met de texturepack en ook niet online komen op de server. Ik beloof wel dat ik zo snel mogelijk weer veder ga.

Status
Niet open voor verdere reacties.