[hauntedmc]texturepack dowload v0.1.2 beta !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creeperjoep

Niet Verified
18 okt 2014
8
2
87
21
Apeldoorn
Hallo Spelers/staff van hauntedmc
Vandaag breng ik de eerste beta van de texturepack uit hoop graag feedback te krijgen van jullie
Wat er nog verrandert of in moet komen (Met de leters ben ik al bezig)
Dowload

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
26
België
1. Screenshots?
2. Download*
3. Wat voor soort RP is het? (Stijl, pixels, etc...)

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
ja, het kan eventueel zo'n dikke vette rat zijn waarmee je onze pc's kin inbreken ._. ik wil graag ook wat screebshots en de stijl weten. ( ik vertrouw niet echt snel mediafire aangezien daar 55% van de files virussen inzitten )

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
idd, er MOETEN screenshots bij... anders geen download....
en ook heb ik weer de vraag: zit de staff van Haunted wel te wachten op een texture pack met de Haunted naam? is dit in overleg?
of ben je nu eigenlijk gewoon de Haunted naam zonder toestemming aan het gebruiken?

Creeperjoep

Niet Verified
18 okt 2014
8
2
87
21
Apeldoorn
@raff666 Als ik hem helemaal af heb ga ik vragen wat remy er van vindt en dan ga ik ook bijvoorbeeld pas
het logo er in verwerken. Als remy het wilt en de textures goed vind hij staat nu ook nog in beta

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
ach so :) naja ik ben wel benieuwd, zet even die texture pack aan, en maak eens wat screenshots (met f2) en plaats die dan hiero :)

(je kan gewoon een plaatje vanuit je minecraft folder hierheen slepen ;) )
2015-01-28 18_00_20-Minecraft 1.8.jpg

maar je moet wel zorgen dat je je plaatjes eerst opslaat als .JPG (zodat ze niet te groot zijn :P )

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
ach so :) naja ik ben wel benieuwd, zet even die texture pack aan, en maak eens wat screenshots (met f2) en plaats die dan hiero :)

(je kan gewoon een plaatje vanuit je minecraft folder hierheen slepen ;) )Bekijk bijlage 1116

maar je moet wel zorgen dat je je plaatjes eerst opslaat als .JPG (zodat ze niet te groot zijn :p )
is gwn t zelfde

Status
Niet open voor verdere reacties.