Heaven en hell realm name change rank kwijt bug

Status
Niet open voor verdere reacties.

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
er is een bug op de nieuwe survival servers (realms) als je donateur rank hebt en je hebt al op de nieuwe realms gespeeld als je dan je naam verandert word of gedowngrade of je bent je rank kwijt de bug is eigelijk dat je rank op de naam geregistreerd staat op je oude naam

dit gebeurde bij mij ook ik had voordat de update kwam 30 dagen geleden mijn naam van lorenzokwant naar InThana verandert en toen de update kwam was ik gewoon god op de server maar toen ik me naam veranderde kwam ik erachter dat mijn prison coins kwijt was dus ik wachte 30 dagen en precies de dag na de update veranderde ik mijn naam terug naar lorenzokwant en ik had dus de coins terug maar toen ik weer op de 2 realms ging was ik opene legend (nu nogal steeds) ik heb het remy al verteld maar hij is te druk dat begrijp ik ook want hij is de enige die op de ranks let oftewel hij is de enige die ranks kan geven/afpakken maar hij moet ook nog is een heel server onder controle houden zamen met 16 moderators en 2 admins ( wat ik hier mee bedoel is ga niet remy taggen als je dit leest )

1 ding: ga niet zeggen: dit hoort bij 'ik heb me rank op een bepaalde server niet' want nee deze topic heeft daar niks me te maken ga ook niet zeggen hier een slotje op uit het niets zonder de topic te lezen als remy of een moderator of admin vind dat deze topic dicht kan dan komt een slotje erop

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Wel een lang verhaal zeg.. Probeer wat meer alinea's te gebruiken, is overzichtelijker voor ons, en makkelijker te lezen!

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
Wel een lang verhaal zeg.. Probeer wat meer alinea's te gebruiken, is overzichtelijker voor ons, en makkelijker te lezen!
sorry ik blind type drm vergeet ik eigelijk dingen en heb ik nog fouten

Status
Niet open voor verdere reacties.