Hee!

BasvanG

Niet Verified
19 nov 2015
4
2
64
Goeiemorgen!

Laat ik mij ook maar eens voorstellen, was het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd van de vroege ochtendzon. Bij deze.
Ik ben Bas, 20 jaar jong en studerende, althans, dat zou je verwachten van iemand aan het begin van zijn tentamenweek.
Ik speel nu zo'n 4-5 maanden op deze server die ik van mijn jongere broertje Stan aanbevolen kreeg. Daarvoor had ik eigenlijk nooit echt serieus Minecraft gespeeld.
Na alle gamemodes een beetje uitgeprobeerd te hebben, ben ik blijven hangen bij SkyBlock. Hier ben ik dan ook wel een bekende en regelmatig te vinden.
Dus als je mij zoekt, ik ben altijd bereid om te helpen of in voor een praatje!

Groetjes!
 

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Ik hou niet van skyblock.. Maar welkom
Ik zit meestal op survival 2 :p
 
  • Like
Reactions: BasvanG

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Goeiemorgen!

Laat ik mij ook maar eens voorstellen, was het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd van de vroege ochtendzon. Bij deze.
Ik ben Bas, 20 jaar jong en studerende, althans, dat zou je verwachten van iemand aan het begin van zijn tentamenweek.
Ik speel nu zo'n 4-5 maanden op deze server die ik van mijn jongere broertje Stan aanbevolen kreeg. Daarvoor had ik eigenlijk nooit echt serieus Minecraft gespeeld.
Na alle gamemodes een beetje uitgeprobeerd te hebben, ben ik blijven hangen bij SkyBlock. Hier ben ik dan ook wel een bekende en regelmatig te vinden.
Dus als je mij zoekt, ik ben altijd bereid om te helpen of in voor een praatje!

Groetjes!
Welkom op de haunted forums!

Mvg Dion
 
  • Like
Reactions: BasvanG
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Ondanks dat ik je al een tijdje ken op SkyBlock toch nog welkom! :)
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Goeiemorgen!

Laat ik mij ook maar eens voorstellen, was het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd van de vroege ochtendzon. Bij deze.
Ik ben Bas, 20 jaar jong en studerende, althans, dat zou je verwachten van iemand aan het begin van zijn tentamenweek.
Ik speel nu zo'n 4-5 maanden op deze server die ik van mijn jongere broertje Stan aanbevolen kreeg. Daarvoor had ik eigenlijk nooit echt serieus Minecraft gespeeld.
Na alle gamemodes een beetje uitgeprobeerd te hebben, ben ik blijven hangen bij SkyBlock. Hier ben ik dan ook wel een bekende en regelmatig te vinden.
Dus als je mij zoekt, ik ben altijd bereid om te helpen of in voor een praatje!

Groetjes!
welkom

Ps. je hebt een slimme broer dit is de beste server ever xD