Helleeeuw!

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Hey iedereen,

Ik ben Aaron, 16 jaar en ben een Belgje.

Ik speel nu al 2 weken op de server en hij bevalt me goed, daarom dacht ik om eens op het forum te komen. Mijn huidige naam in minecraft is ArOsss, maar die verander ik binnenkort naar PeacefulPanda. Ik speel enkel factions en heel soms eens hungergames als de factions plat ligt;).

En nu verder voorstellen... Ik heb 2 broers, mijn hobbies zijn: uitgaan, gamen, in restaurant werken, leiding geven aan kinderen en zelf ben ik ook nog lid in scouting.

Voila ik denk dat dat het was! Als er vragen zijn over vanalles en nog wat mag je die me altijd stellen! :D

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
We
Hey iedereen,

Ik ben Aaron, 16 jaar en ben een Belgje.

Ik speel nu al 2 weken op de server en hij bevalt me goed, daarom dacht ik om eens op het forum te komen. Mijn huidige naam in minecraft is ArOsss, maar die verander ik binnenkort naar PeacefulPanda. Ik speel enkel factions en heel soms eens hungergames als de factions plat ligt;).

En nu verder voorstellen... Ik heb 2 broers, mijn hobbies zijn: uitgaan, gamen, in restaurant werken, leiding geven aan kinderen en zelf ben ik ook nog lid in scouting.

Voila ik denk dat dat het was! Als er vragen zijn over vanalles en nog wat mag je die me altijd stellen! :D
welkom!!! Jij had toch al een account op het forum? Of niet.
Bon, veel plezier op de server! :P

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Haha ja maar had ik de e-mail op gebruikt waarvan ik mijn wachtwoord niet meer weet :p

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Welkom welkom!

Zoveel panda's op de server, we hebben een bamboe biome nodig.

Welkom! :)

Groeten,
Koge
ondertussen is Maaraa een tijgertje geworden xD

TheQpowerrr

Niet Verified
20 jul 2014
73
35
142
24
www.youtube.com
Het is fijn om er weer iemand bij te hebben die mee kan praten op het forum ;)

Welkom