Geweigerd Help ik ben gebant van haunted-mc

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Beerveen

Guest
Beste mensen van de haunted crew,

Ik speel veel miners(vroeger OP prison). Ik had mijn account aan mijn broertje uitgeleend(ik zeg niet zijn mc naam). Hij ging met een van zijn vrienden op mijn broers laptop aan ze gingen gamen(ik keek mee en tegelijkertijd youtube aan het kijken). Mijn broer had een hack ding ofzo van mijn vriend en ze zaten de heletijd aan het lachen en ik vond het raar maar oke. Ik vond het oke ,omdat vertrouw hem. Ik ging naar mijn kamer om huiswerk te maken. Daarna ging ik gamen en ik was gebant. :( ik was erg boos op mijn broer en hij zei dat het die vriend was. En nu zit ik hier verdrietig op mijn kamer alleen maar Mineplex te spelen :(

Ik hoop dat jullie iets kunnen doen om mij te unbannen alvast bedankt.

Beerveen (MC naam)

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
beste Beerveen

wij zijn niet verantwoordelijk over het uitlenen van je account. Maar @iRobin4life zal je hierbij verder over beslissen.

Met vriendelijke groeten
Twana

B

Beerveen

Guest
Heel erg bedankt voor uw aandacht. Bedankt voor uw balangstelling:)

iRobin4life

Niet Verified
4 feb 2015
52
3
89
26
Beste,

Ten eerste is het niet de bedoeling dat je je account uitleent. Als je dit wel doet ben je verantwoordelijk voor de daden die gedaan worden op jou account.

Als je zelf al gezien hebt dat ze zo bezig waren, waarom heb je er dan niets van gezegd? Het is nu de schuld van jou broertje dat jij verbannen bent.

Geef mij eens een reden waarom jij een unban zou moeten krijgen?

Gr iRobin4life

Status
Niet open voor verdere reacties.