Roana_Liron heeft een tijdje terug trust gekregen in mijn survival huis in surivval1 onder de voorwarden dat er niks gestolen en grieft zou worden ze wouw effe trust zo dat ze iets kon laten zien vervolgends heeft ze een home gezet zonder het mij te laten weten en toen ik niet online was is alles wat ik in mijn duuren kisten had gestolen/grieft ik hat heel veel stuf ik heb meer dan 200 uur gespeelt op survival om dat allemaal bij el kaar te verzamelen en in een keer poef weg meer dan 2 stacks dia blocks weg meer dan 3 stacks spawners van versilende soorten enz enz alle duuren stuf is weg dit betruur ik zeer en toen ik later om de items terug vroeg heeft ze mij geignord waar door ze haar zelf aleen maar nog verdachter maakt en iritander omdat ik nu nooit meer al mijn stuf terug kan vragen dus dan maar een repord ik hoop dat dit snel opgelost kan worden zo dat ik weer al mijn duuren stuf terug kan krijgen in survival1 zo lang ik mijn stuf niet terug heb vind ik het ook niet leuk om nog te spelen in survival en weer 200 uur verspilen om alles terug te krijgen