Geweigerd Help ik was mischien gehackt!?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Beerveen

Guest
beste mensen van haunted mc,

ik was bezig in de lobby toen er iemand was en die zei dat hij gratis capes had en ik wilde er eentje hebben en ging naar die website toe. ik vulde me mc account in en alles erop en eraan. Ik heb nog steeds niet mijn cape, maar effe terug naar het onderwerp. Me broer zei dat dat een scam is en ik veranderde mijn account wachtwoord. alles is nu weer oke maar ik ben opeens gebant van haunted-mc.en het zei dat ik naar de website toe moest gaan en een unban aanvragen als het niet eerlijk was. please help. Het is nu kerstvakantie en haunted is mijn favoriete server en me vader en moeder kunnen moeilijk op vakantie gaan omdat dat duur is dus ik blijf 14 dagen thuis en ik wil graag weer gamen.

groeten van beerveen.

ps: Alle informatie is van mijn broer hij vertelde mij over die scam en hij heeft mij geholpen hij is erg aardig.

B

Beerveen

Guest
Ik logde ook op mijn broers account in en toen opeens stonder dat ik een IP ban ging krijgen als ik dat nog een keer deed.
oepsie?!?! Ik deed niks verkeerd dacht ik.

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
1 wat is je MC naam
2 wie heeft je geband
3 wie heeft je die link gegeven en wat was die link

4 het is wel erg dom om op een site dat NIET van mojang is om je inlog gegevens in te voeren

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Nooit maar dan ook NOOIT zomaar ergens je inlog gegevens invoeren, dat is VRAGEN om problemen.

Veiligheid van je account is je eigen verantwoordelijkheid en niet die van ons, als een ander door je eigen toedoen toegang kreeg tot jouw account.

ik laat dit even aan Irobin4life over, hij weet meer over waarom je precies gebant bent.

B

Beerveen

Guest
Nooit maar dan ook NOOIT zomaar ergens je inlog gegevens invoeren, dat is VRAGEN om problemen.

Veiligheid van je account is je eigen verantwoordelijkheid en niet die van ons, als een ander door je eigen toedoen toegang kreeg tot jouw account.

ik laat dit even aan Irobin4life over, hij weet meer over waarom je precies gebant bent.

bedankt gast voor het helpen

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29

iRobin4life

Niet Verified
4 feb 2015
52
3
89
26
Beste,

Ten eerste moet je nooit, wat Leanaci al zei, je inloggegevens op een site invoeren. Dit soort sites zijn er om je account te kunnen stelen. De reden dat je verbannen bent is omdat er via jou account gebruik gemaakt is van hacks. Hacks zijn altijd ten strengste verboden. Je bent verantwoordelijk voor je eigen account, dus ook voor wat anderen op jou account doen. Ik zie geen reden om jou een unban te geven. Je verhaal is mij te onduidelijk.

Je blijft verbannen tot 2016-01-09 15:22:35

Met vriendelijke groet,
iRobin4life

Status
Niet open voor verdere reacties.