Hallihallo mensjes, wss wordt dit ding best snel verwijderd, ._. Misschien ook niet. Maarja. Cx
Ik heb een klein vraagje dat heeft te maken met Miners! u-u
WAT IS JE VRAAG DAN?!
Oke, oke, mijn vraagje is of jullie me kunnen helpen! (Tja, dat stond ook al in de titel -.-)
- Waarmee? ; Ik wil proberen VÓÓR Haunted 2.0 rank [W] te halen op Miners!
Ik weet dat rank [W] halen niet zo gemakkelijk is, want de rank kost 1.250.000.000 coins! (Ja, echt waar, zo veel is het.) Het is natuurlijk logisch dat als je net Miners speelt, dit echt KAPOT veel is. Maarja. XD
Gelukkig zit ik zelf al aan de 640 miljoen, dus is er nog maar 610 miljoen nodig, maar alsnog is dit erg veel :/ (en ja, wss zeggen de meeste mensen dan "Ga minen!" maar dat doe ik al dusja. :p).
- Daarom wil ik jullie vragen om me te helpen door wat coins te doneren. C:
Als mensen hier, idk, negatief op gaan reageren, snap ik het. Dit bericht is ook best nutteloos. :)
IGN: Deemm
ok.doei bedankt voor het lezen. ^^
Mvg Demi / Deem. :D
(Btw, idk of dit bericht hier thuishoort, maar dit leek me het meest logische omdat t over Miners gaat xd)
-------------------
EDIT*
Kenneth heeft me zojuist t laatste zetje gegeven en ik ben nu rank W!
Heel erg bedankt @kennethvan C:
Ik heb een klein vraagje dat heeft te maken met Miners! u-u
WAT IS JE VRAAG DAN?!
Oke, oke, mijn vraagje is of jullie me kunnen helpen! (Tja, dat stond ook al in de titel -.-)
- Waarmee? ; Ik wil proberen VÓÓR Haunted 2.0 rank [W] te halen op Miners!
Ik weet dat rank [W] halen niet zo gemakkelijk is, want de rank kost 1.250.000.000 coins! (Ja, echt waar, zo veel is het.) Het is natuurlijk logisch dat als je net Miners speelt, dit echt KAPOT veel is. Maarja. XD
Gelukkig zit ik zelf al aan de 640 miljoen, dus is er nog maar 610 miljoen nodig, maar alsnog is dit erg veel :/ (en ja, wss zeggen de meeste mensen dan "Ga minen!" maar dat doe ik al dusja. :p).
- Daarom wil ik jullie vragen om me te helpen door wat coins te doneren. C:
Als mensen hier, idk, negatief op gaan reageren, snap ik het. Dit bericht is ook best nutteloos. :)
IGN: Deemm
ok.doei bedankt voor het lezen. ^^
Mvg Demi / Deem. :D
(Btw, idk of dit bericht hier thuishoort, maar dit leek me het meest logische omdat t over Miners gaat xd)
-------------------
EDIT*
Kenneth heeft me zojuist t laatste zetje gegeven en ik ben nu rank W!
Heel erg bedankt @kennethvan C:
Laatste update: