Geaccepteerd Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djayden

Niet Verified
28 okt 2015
12
0
20
18
Beste mensen van haunted, ik moeder van Djayden ben het er niet mee eens wat er nu gebeurt is...ik snap er niks meer van zoals ik in vorig bericht al zei mijn zoontje is onnodig geband geworden en dan nog dat zijn vriendjes ook hier geband worden wat is nu werkelijk het probleem er wordt niet op gereageerd alleen van dat ip adres dat is omdat Djayden hier thuis Samen met zijn vriendjes minecraft speelt dan wordt dat gezien al hacken als ik goed begrijp daarom vroeg ik ook hoe kan ik met iemand in contact komen voor uitleg...ik heb zelf voor hem geld erin gestoken zou het heel jammer vinden als dit dan zo moet lopen onnodig hoop dat er toch een oplossing komt of dat ik reactie krijg met vriendelijke groet Sandy

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
@Djayden zou je om te beginnen even kunnen bewijzen dat dit door je moeder is geschreven?

Mvg, Turbo

Djayden

Niet Verified
28 okt 2015
12
0
20
18
Beste turbo,
Helaas kan ik dat niet bewijzen via schrijven na jullie de enige manier is of via Skype of via een telefoongesprek...of heb jij misschien idee....daarom had ik al gevraagd hoe ik in contact met jullie kon komen omdat ook ik snap dat er veel gedaan en gezegd wordt wat niet klopt...met vriendelijke groet Sandy

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Geachte,
Bij nader onderzoek geen duidelijkheid over de diversen ip adressen.
Unban bij deze toegestaan. Je kan weer spelen @Djayden.

Gr. Turbo
overleg @remymine
(topic gesloten)

Status
Niet open voor verdere reacties.