Hey Haunties
Ik heb een ideetje :)
Ik teken veel dus wat als ik een haunted strip ga maken!
Alleen ik heb ofc personages nodig... dus als jij erin wilt vul dit formulier ff in :D
------------------------------------------------------
Gegevens
-MC-naam:
-Naam die je wil gebruiken in de strip (niet te lang):
-Als je je skin vaak veranderd plaats dan een foto van de skin die je wilt gebruiken hiervoor, anders zoek ik je skin op in Novaskin met je MC-naam :)
Storyline info
-eigenschappen stripboek karakter (superkrachten of whatever mag ook):
-Misschien een vriend die bij jou kan zijn in de storyline? vul dan daarvoor ook de vragen in:
-Extra dingen nog?:
-----------------------------------------------------
Ik kan dit niet doen met te weinig personages. Dus als jullie het willen; inschrijven :D
~Sheepy
EDIT: naam wordt denk ik: Haunted versus the VSEGOVSEH (very evil group of very evil hackers)
Dus wie wil hacker zijn? ;3
Ik heb een ideetje :)
Ik teken veel dus wat als ik een haunted strip ga maken!
Alleen ik heb ofc personages nodig... dus als jij erin wilt vul dit formulier ff in :D
------------------------------------------------------
Gegevens
-MC-naam:
-Naam die je wil gebruiken in de strip (niet te lang):
-Als je je skin vaak veranderd plaats dan een foto van de skin die je wilt gebruiken hiervoor, anders zoek ik je skin op in Novaskin met je MC-naam :)
Storyline info
-eigenschappen stripboek karakter (superkrachten of whatever mag ook):
-Misschien een vriend die bij jou kan zijn in de storyline? vul dan daarvoor ook de vragen in:
-Extra dingen nog?:
-----------------------------------------------------
Ik kan dit niet doen met te weinig personages. Dus als jullie het willen; inschrijven :D
~Sheepy
EDIT: naam wordt denk ik: Haunted versus the VSEGOVSEH (very evil group of very evil hackers)
Dus wie wil hacker zijn? ;3
Laatste update: