Het moet stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Jaja, ik ben het kost moe van die stomme lagg
voortdurend souplagg laggspikes en al die laggs die er maar bestaan en er wordt srs niets aan gedaan?!
Ja dit is zooooo iri pls remy doe er iets aan
4 maanden geleden waren er 900+ spelers on en kijk nu eens... 500 is het drukste ofz
we zijn enorm veel spelers verloren omdat het barst van de lagg en omdat er niets nieuws meer komt..
Pvpwars wanneer komt dat, miss later ja duhh veel later
Ik maak een topic gwn om te zeggen tegen remy en de staff , als dit zo blijft laggen dan zullen we nog meer dalen met de spelers... tjah kzal wel stppn me zagn zkr voordak mute krijg

• Like
Reactions: Evilhebix123

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
er is soms wel is lagg op de server maar niet lang, ik heb er anders geen last van o_O.

realravi

Niet Verified
16 mei 2015
29
2
67
Het is nu wel heel veel lagg ja, Ik dacht dat het aan mezelf lag, Maar iedereen zegt steeds "laggggg". Dan weet ik het wel xD

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Sinds Remy die laatste 2 reboots had gedaan, deed hij wat ' updates ' ... weet niet of 't ermee te maken eheft of niet.. Maar hij meldde dat er nu minde rlagg zou izjn .. 't is juist omgekeerd nu :s

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Wel mistercasa jouw ban ligt iets minder simpel als jij voorstelt als je je verstand gebruikt zul je zelf achter halen kunnen waarom je ban is en waarom jij nooit maar dan ook nooit weer op haunted komt. De terugloop van spelers is niet te ontkennen maar wel te verklaren meest voor de hand liggende is het weer(veel warmte houd mensen niet achter computer) zeker deze week ligt het aantal een stuk lager als we gewend waren vorige week zaten we nog steeds tussen de 700 a 900 members online top nu tussen de 500 a 600 top. Verder sinds we nieuwe antihack plugin hebben is er iets veranderd zeker op pvp servers is een sterkere daling als op andere servers waarbij opvalt dat er ook een sterke afname is met hack reports ze zijn er nog wel met niet in die mate als er was. Waarbij we dus kunnen concluderen dat plugin zijn werk doet. De lag wel heb er persoonlijk weinig last van (maar kan aan mijn computer liggen):P maar als spelers daar hinder van hebben moet daar uiteraard naar gekeken worden en hopelijk dat dit opgelost wordt in de komende week.

mvg Bliksem

realravi

Niet Verified
16 mei 2015
29
2
67
@Bliksem79 Misschien ligt het aan bepaalde servers, Ik heb het het meest op factions en kitpvp. Daar zie ik je nooit ;) maar ik kan het mis hebben.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Zoals ik al zei remy denkt nu dat hij veel spelers heeft en denkt te gaan trollen met zijn "Vriendin" en gaan recorden.
Doe dat maar op een andere server waar ze het wel willen, en er is laatste tijd best wel gezeik over lagg. En er word niet eens
wat aan gedaan. zoals ik al eerder zei "Ga zo door en je verliest al je leden binnenkort" de meeste gaan al weg.

En wat ook een fout is dat ik nog steeds banned ben en niet unbanned, heb NOOIT zitten hacken. Ik ben verbannen omdat er teveel klachten over mij waren come on als je me daarvoor bent ben je toch niet goed wijs..
Bij vrobrando hetzelfde

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
En wat is dat voor smoesje dat het warm is, de avond dan?
Thn is gwn aant het dalen.

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187

S'avonds is nooit een piek geweest s'avonds hebben we nog nooit op 900 spelers gezeten maar ook zomers s'avonds is het traditie getrouw minder druk dat klopt.

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
S'avonds is nooit een piek geweest s'avonds hebben we nog nooit op 900 spelers gezeten maar ook zomers s'avonds is het traditie getrouw minder druk dat klopt.

Ik ontken ook niet dat het rustiger is?:P
Ik beaam het effe goed lezen knul:P
Ik bestrijd alleen jou redenen ik ben vanaf dag nul actief op deze server ik ken de pieken en dalen in player base.

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Dat we hard optreden tegen hackers is alleen maar goed voor server ook al beweren ze hier op forum dat ze het niet doen wij zien de unban topics daarin wordt over het algemeen ruimtelijk excuses aangeboden voor het feit dat ze gehackt hebben en trust me we zitten er niet vaak naast:p Lag is lastig je hebt persoonlijke daar kan server helemaal niks aan doen. Dan moet je goed bij je bouwwerken kijken tevens kijken is mijn computer wel geschikt om op deze instellingen te spelen misschien overwegen optifine te installeren. Dit kan lag erg verminderen! Verder kan lag op server voorkomen ook door bepaalde bouwwerken of door andere moedwillige toegebrachte dingen door spelers, of het is mogelijk dat bepaalde updates niet goed uitgevoerd zijn of dat een programma met een ander programma botst nadat het upgedate is etc etc. Dit alles moet uitgezocht worden dit alles kan maar door een persoon gedaan worden en je raad het al dat is remy. Nu kan je je voorstellen dat ie het hierdoor best wel druk ermee is.

Dat ie af en toe wat lol heeft op server is dat dan erg:p?
Mag hij geen fun hebben op zijn eigen server:p?

ps Hier een link om optifine te installeren http://minecraftsix.com/optifine-hd-mod/

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187

Maar als het hier zo verschrikkelijk is op deze server wat doe je hier dan nog:P?

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Maar als het hier zo verschrikkelijk is op deze server wat doe je hier dan nog:p?
Zeg ik dat het verschrikkelijk is? Nee ik zeg dat we enorm veel spelers verliezen en het hier enorm laggt, heb god dus ik ga niet zomaar weg

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Zeg ik dat het verschrikkelijk is? Nee ik zeg dat we enorm veel spelers verliezen en het hier enorm laggt, heb god dus ik ga niet zomaar weg

Misschien moet je je eigen post maar eens doorlezen is duidelijk iemand die het hier verschrikkelijk vind.
Er zullen best mensen zijn die niet tevreden waren over performance ongetwijfeld en die daardoor effe een andere server kiezen maar ik bestrijd dat dit de grote daling veroorzaakt heeft. Wat wel een grote daling veroorzaakt heeft is de zomer kijk buiten tis 35 graden tis weer waar veel mensen hun zwembad verkiezen boven hun bureaustoel. Ik ook:p duik er zo weer in. Dit is niet gebaseerd op nu maar aan de hand van wat we weten uit geschiedenis playerbase!

Het goede nieuws is dat remy met performance verbetering bezig is as we speek! Zag wat dingen voorbij komen op skype!
Dus terwijl ik in het zwembad lig:) zit hij achter zijn laptop te zwoegen:p.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
is snap het probleem van lagg ook niet....
ik ken niemand in rl die daar last van heeft...

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Even iets meestal in de zomer minecraft mensen minder in winter meer.
Tenminste dat denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.