Hg chest?

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
heyoooo,

Onlangs speelde ik Hg en ik vind het enorm tof, maar....
Het zijn hungergames waar je moet mine enz...
Ik vroeg me af of er een hungergames zou kunnen komen met chesten?
Ik denk dat iedereen dat wel kent.
Dit is maar een voorstel he ( als hier al een topic is over gemaakt SORRY)

Gr

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Er is een verschil tussen HungerGames en SurvivalGames,
HungerGames is een spel waar je moet overleven en zelf de gronstoffen moet verzamelen. Deze hebben wij op Haunted.
SurvivalGames is een spel waar je in kisten op zoek moet naar spullen om anderen te doden. Je kan niks slopen en er is meestal een speciale map. Ik denk dat 80% het verschil niet kent. Ikzelf speel liever HungerGames dus als je wil zeggen dat je HungerGames in wil ruilen voor SurvivalGames heb je mijn haat op je nek :P (en waarschijnlijk nog meer mensen). Als je per sé SurvivalGames wil spelen zou ik zeggen: Probeer een andere server. Er zijn genoeg SurvivalGames servers. Misschien komt er ook SurvivalGames op THN maar het is er nog niet. Ik ben nogal gehecht geraakt aan HungerGames en ik hoop van harte dat deze gamemode blijft.
mvg

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Uh, ik heb niet gezegd dat Hg weg moet... Er kan miss een Hg en een sg zijn...

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
HungerGames is een spel waar je moet overleven en zelf de gronstoffen moet verzamelen. Deze hebben wij op Haunted.
SurvivalGames is een spel waar je in kisten op zoek moet naar spullen om anderen te doden. Je kan niks slopen en er is meestal een speciale map. Ik denk dat 80% het verschil niet kent. Ikzelf speel liever HungerGames dus als je wil zeggen dat je HungerGames in wil ruilen voor SurvivalGames heb je mijn haat op je nek :p (en waarschijnlijk nog meer mensen). Als je per sé SurvivalGames wil spelen zou ik zeggen: Probeer een andere server. Er zijn genoeg SurvivalGames servers. Misschien komt er ook SurvivalGames op THN maar het is er nog niet. Ik ben nogal gehecht geraakt aan HungerGames en ik hoop van harte dat deze gamemode blijft.
mvg
ik zou eerder denken andersom, met mijn logica :P no offense tho

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
SurvivalGames is een spel waar je in kisten op zoek moet naar spullen om anderen te doden. Je kan niks slopen en er is meestal een speciale map. Ik denk dat 80% het verschil niet kent. Ikzelf speel liever HungerGames dus als je wil zeggen dat je HungerGames in wil ruilen voor SurvivalGames heb je mijn haat op je nek :p (en waarschijnlijk nog meer mensen). Als je per sé SurvivalGames wil spelen zou ik zeggen: Probeer een andere server. Er zijn genoeg SurvivalGames servers. Misschien komt er ook SurvivalGames op THN maar het is er nog niet. Ik ben nogal gehecht geraakt aan HungerGames en ik hoop van harte dat deze gamemode blijft.
mvg

ben je zeker dat hg niet voor allebij geld want als ik ga zoeken naar een hg server kom ik altijd uit op sg servers

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
ben je zeker dat hg niet voor allebij geld want als ik ga zoeken naar een hg server kom ik altijd uit op sg servers

Nog een reden dat iedereen het door elkaar haalt. Op veel servers heet het gewoon hungergames

• Like
Reactions: Enderninjaz

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Nog een reden dat iedereen het door elkaar haalt. Op veel servers heet het gewoon hungergames
ah ok maar daarom kan ik niets leuk vinden om de tijd door te komen :( want klootcraft is niet zo geweldig (mijn mening)
hoe vind je dat dan wel?

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Tja. Adverteren mag niet dus ik kan geen servers noemen maar als je googled op survivalgames server vind je van alles

Status
Niet open voor verdere reacties.