Gesloten Hi, dit is wel de laatste keer. v2

Status
Niet open voor verdere reacties.

iQuewtje

Niet Verified
12 mei 2015
15
4
47
27
@dauwdruppel @remymine Sorry voor nog n post, maar die andere was gesloten en kon niet reageren op dauw :S

Haunted is een geweldige server dan moet je begrijpen waarom ik terug wil komen.
ECHT HEEL erg aardig dat jullie me een kans wouden geven, als ik ervan wist zou ik het echt niet doen.
Je moet begrijpen dat ik heel graag terug wil komen en ik hoop dat jullie erover na denken. Het was niet me bedoeling om die kans weg te gooien als ik ervan wist dan was ik niet online gekomen.

En de meeste wat ik vertel is wel de waarheid, die vote bedreigingen... Daar wil ik het over hebben.
Ik geef toe dat ik zei: RemyUnbanxCasa etc, maar ik weet niet wat bedreigen daar aan is..
Ben ook dom geweest om de heletijd forum te spammen en dat dom gedrag maar toen wou ik zo graag een unban. Het voelt heel erg k*t als je met vrienden skyped en ze hebben lol op haunted en dat je niet eens kan joinen en niet met ze mee kan doen.

Wist niks af van de Kans, ik wou juist bewijzen met mijn Accounts dat de leden mij gewoon mogen en dat ik me normaal kan gedragen ik ben wel eens zo ver gekomen dat ik bijna in de Bouwteam zat en vertrouwen van bijna elke MOD had. Ik wou jullie gewoon wat bewijzen dat ik ook een normaal speler ben. Het spijt me 100x voor alles wat ik heb gedaan ik spreek nu straight vanaf me hart en meen dit ook echt Het spijt me. Zelfs mijn wachtwoord is "HauntedAwesome" (Op dit account dan)

Ik hoop dat de kans nog steeds geld, zou het heel erg op prijs stellen. Danku..

A.u.b dit topic niet sluiten aangezien ik graag terug zou willen reageren op de mods die hierop reageren. Nogmaals heel aardig dat jullie me een kans wouden geven.

Groetjes,
xCasanovaa.. denk ik dan..

Laatste update:

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Volharding dat moet ik je te nageven ,CHAPEAU daar voor, maar ik denk dat het je niet zal lukken om wederom te komen hier.
Daarvoor is te veel gebeurd om hier weer te kunnen spelen.
De schuld ligt helemaal bij je zelf, door zo veel verschillende namen te gebruiken, is het vertrouwen geheel weg.
we hadden je een kleine kans nog gegund zoals dauwduppel het omschreef in je vorige topic.
Ik zal ook deze topic niet sluiten , maar roep voor je alle mods op , wat die er van denken ??
Ik zie er weinig heil in voor je, mijn steun is al lang gevlogen weer.
@remymine ,@Datdus ,@Dimdamian ,@Hape ,@Kogetsoo ,@Branolia ,@xBennie , @Mara , @proost_craft ,@Leanaci , @Oerbeer ,@raff666 ,@biba30 ,@dauwdruppel @RainbowTreat, @Bliksem79

Laatste update:

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Ik zeg per direct de toegang weigeren. We hebben meer dan genoeg tijd en kansen gegeven om je eigen gedrag aan te passen. Blijkbaar wil je en kan je niet veranderen. Wij hebben een plicht om spelers die op de server spelen te beschermen tegen gedrag zoals het van jou.

iQuewtje

Niet Verified
12 mei 2015
15
4
47
27
Ik zeg per direct de toegang weigeren. We hebben meer dan genoeg tijd en kansen gegeven om je eigen gedrag aan te passen. Blijkbaar wil je en kan je niet veranderen. Wij hebben een plicht om spelers die op de server spelen te beschermen tegen gedrag zoals het van jou.

Tijd en Kansen.. jij was nog geen moderator en kende me niet eens (Half jaar geleden) toen ik Banned werd. Ik kreeg niet echt een kans en Tijd wist ik niks van af..Ik was een tijdje 3 maanden er niet eens op geweest en niks gedaan met de Forum.. kreeg toen nog geen kans.. ik dacht misschien gaat dat helpen maar Nee..

Mijn gedrag hue.. Ik zit alleen op Unban aanvraag of Reports topics aan het maken omdat ik andere spelers niet wil storen. En dat gaat best wel ver Spelers beschermen tegen mijn gedrag daar overdrijf je best wel je denkt ik ben een duivel ofzo die iedereen mee neemt. Bijna de helft van de server staat achter mij en helpt mij ook..

Laatste update:

whitch

whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Tijd en Kansen.. jij was nog geen moderator en kende me niet eens toen ik Banned werd. Ik kreeg niet echt een kans en Tijd wist ik niks van af..Ik was een tijdje 3 maanden er niet eens op geweest en niks gedaan met de Forum.. kreeg toen nog geen kans.. ik dacht misschien gaat dat helpen maar Nee..

Mijn gedrag hue.. Ik zit alleen op Unban aanvraag of Reports topics aan het maken omdat ik andere spelers niet wil storen. En dat gaat best wel ver Spelers beschermen tegen mijn gedrag daar overdrijf je best wel je denkt ik ben een duivel ofzo die iedereen mee neemt. Bijna de helft van de server staat achter mij en helpt mij ook..

Het mag wel zo zijn dat Branolia(Doc_Brano) in die tijd nog geen moderator was, maar nu is hij het wel en heeft recht van spreken.
Het knappe van je vind ik dat je zegt: Bijna de helft van de server staat achter mij en helpt mij ook..
Die zin vind ik het best van allemaal /dus gemiddeld staan er dan zo'n 300 spelers achter je
Geniaal gevonden hoor whuaaaaa

iQuewtje

Niet Verified
12 mei 2015
15
4
47
27
Volharding dat moet ik je te nageven ,CHAPEAU daar voor, maar ik denk dat het je niet zal lukken om wederom te komen hier.
Daarvoor is te veel gebeurd om hier weer te kunnen spelen.
De schuld ligt helemaal bij je zelf, door zo veel verschillende namen te gebruiken, is het vertrouwen geheel weg.
we hadden je een kleine kans nog gegund zoals dauwduppel het omschreef in je vorige topic.
Ik zal ook deze topic niet sluiten , maar roep voor je alle mods op , wat die er van denken ??
Ik zie er weinig heil in voor je, mijn steun is al lang gevlogen weer.
@remymine ,@Datdus ,@Dimdamian ,@Hape ,@Kogetsoo ,@Branolia ,@xBennie , @Mara , @proost_craft ,@Leanaci , @Oerbeer ,@raff666 ,@biba30 ,@dauwdruppel @RainbowTreat, @Bliksem79

Danku, je hoeft een speler niet te vertrouwen.. het is niet dat ik permissions krijg als ik de server join.
En ik ben maar met 3 verschillende accounts gejoined iQuew, OPFTW, Rykk420 - daarmee heb ik niks verkeerds gedaan.
Ik heb me netjes gedragen ik was bijna Bouwteam lid geworden en heb mee geholpen aan de Miners PvP map te bouwen samen met @RainbowTreat Maar dankjewel

iQuewtje

Niet Verified
12 mei 2015
15
4
47
27
Het mag wel zo zijn dat Branolia(Doc_Brano) in die tijd nog geen moderator was, maar nu is hij het wel en heeft recht van spreken.
Het knappe van je vind ik dat je zegt: Bijna de helft van de server staat achter mij en helpt mij ook..
Die zin vind ik het best van allemaal /dus gemiddeld staan er dan zo'n 300 spelers achter je
Geniaal gevonden hoor whuaaaaa

Whaha, oke oke daar heb je gelijk in :P
Ik zeg trouwens niet dat hij niet de recht heeft om te spreken, maar hij niet ECHT weet wat er allemaal is gebeurd
Dat weet ik zeker. En hij me niet kent voor me zogenaamde erge "gedrag"

K

Kogetsoo

Guest
Net als Branolia, vertrouw ik op het woord van de rest van het team.
Dus ook voor mij:

Nee.

Groeten,
Koge

iQuewtje

Niet Verified
12 mei 2015
15
4
47
27
Jammer dit, zoals je ziet.. Moderator die me niet eens kennen zeggen "Nee" En toch ken je me niet en je zegt Nee ik snap omdat je een moderator bent maar denk na ik ben ook een Speler die op Haunted wilt spelen.

Trouwens helemaal vergeten Remy had me de Rank op OPFTW de rank GUARD gegeven ik kon mensen bannen, kicken, Gamemode. Kon bijna alle commands ik kon de hele gamemode verpesten maar dat deed ik niet omdat ik zoveel van de hou ben ik netjes naar remy gegaan en zei ik 'Remy kan je misschien de rank weg halen aangezien ik niet wil dat je gezeik gaat krijgen' Zoals je ziet ben ik niet zo slecht dat jullie beweren en dit puur doe voor een doel om mij unbanned te krijgen. zit nu al letterlijk een half jaar te strijden heb geen 1x een kans gekregen en jullie denken dat ik een crimineel ben ofzo..

Ik hield me netjes aan de regels toen ik nog niet banned was.. ik speelde alleen faction elke dag hoorde ik 100x dat ik een Hacker was 100den klachten die naar remy gingen ik en Remy hebben er nog over gesproken op skype en hij zei doe maar /ignore ik ban je niet ik weet dat je niet hackt. Badlion.net zoek maar op ik zit in de top 100 van alle Pro pvpers die daar zitten. (Naam: xCasanovaaa_)

Zoals ik al eerder zei en nu herhaal ik ben een normale speler die jullie gewoon een kans kunnen geven, jullie kunnen me vertrouwen/geloven het is niet zo als ik met een andere account join dat jullie me niet kunnen vertrouwen. Als ik jullie ALLEMAAL had bedreigd en uitgescholden en had bedreigt om alles te hacken Oke dan begrijp ik het maar dat is het geval niet hier..

Laatste update:

iQuewtje

Niet Verified
12 mei 2015
15
4
47
27
Voor mij ook een Nee.
Vuil ratje dat het is.

Rustig man, wat ben jij veranderd. Nu jij nee zegt
Weet ik dat elk Moderator nu Nee gaat zeggen.
Maar had het wel verwacht daar niet van.

Naja al half jaar strijden zonder enig kans en als nog behandel je me
hetzelfde. Damn.. ik vraag me af wanneer ooit het knopje omdraait..
Want iedereen is een mens, iedereen is gelijk en mij wil je niet gelijk behandelen..
pl0x doe ff normaal, je ben de eigenaar van Haunted en al maanden wil je me niet unbannen
voor zogenaamd mijn gedrag en dat ik heb zitten bedreigen. Dat is al lang geleden je het al vroeger noemen kom op man please. heb mn excuses aangeboden alles..

Laatste update:

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Als je zoveel te klagen hebt (ook nieuwe mods kunnen een hoop terug lezen in de forum en chat geschiedenis) waarom hoepel je dan niet op. Je bent al een half jaar je tijd aan het verspillen met mensen te overtuigen dat je niet veranderd, dat je gedrag overduidelijk storend is en dat je daarom niet welkom bent.

Ik zeg ga lekker voor je zelf beginnen en voor je zelf hopen dat je de 300 die blijkbaar zulk gedrag tolereren en mogelijks zelf ook hanteren lekker met je mee gaan. We kunnen zulke spelers best missen. Die leveren net als jou geen enkele bijdrage aan de server.

iQuewtje

Niet Verified
12 mei 2015
15
4
47
27
Als je zoveel te klagen hebt (ook nieuwe mods kunnen een hoop terug lezen in de forum en chat geschiedenis) waarom hoepel je dan niet op. Je bent al een half jaar je tijd aan het verspillen met mensen te overtuigen dat je niet veranderd, dat je gedrag overduidelijk storend is en dat je daarom niet welkom bent.

Ik zeg ga lekker voor je zelf beginnen en voor je zelf hopen dat je de 300 die blijkbaar zulk gedrag tolereren en mogelijks zelf ook hanteren lekker met je mee gaan. We kunnen zulke spelers best missen. Die leveren net als jou geen enkele bijdrage aan de server.

Onzin.. lees het dan terug want als je moet weten ging het niet in de Chat ;) Ik zei niks in de chat toen ik gebanned werd ;)
Eerst werd ik gebanned voor Hacks dat was de eerste smoes, toen zeiden ze dat ik geband werd voor te veel klachten en daarna zeiden ze om mijn gedrag en toen zeiden ze dat ik iemand bedreigde. Dus elke keer was het wel wat anders. Want ik was die dag normaal aan het PvPen op kitpvp en ik en reddragonstefan (die tijd nog) zaten te skypen.

Ik hitte hem niet en zei tegen hem van voor de grap "Zijn hacks man dikke vrienden lijst ofzo" vervolgens zei hij dat tegen remy en remy geloofde hem en werd toen gebanned. Dus please nogmaals als je er niks vanaf weet en alleen maar zit te haten en mij gewoon weg wilt terwijl je me niet eens kent. zeg dan niks.. is het Groepsdruk.. of is het omdat de moderator team me niet mag dat jij je ook zo moet gaan gedragen..? denk na pl0x aka Please

iQuewtje

Niet Verified
12 mei 2015
15
4
47
27
Door een ban te hebben, en met een 'alt' of tweede/derde/vierde ;) account te joinen is al per direct strafbaarr. :)

Strafbaar... LMAO. Dude het is Minecraft/Pixels. Sommige servers is het toegestaan en het staat nergens in de regels dat het niet mag maybe het toepassen.. dat het er nu wel staat aangezien ik het nergens kan zien

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Er is geen enkele discussie noodzakelijk.
De eigenaar van een privaat computersysteem (I.C Remy) geeft aan deze persoon geen toegang meer te willen geven tot de server. Dit is de persoon meegedeeld: "U wordt de toegang tot de Haunted servers ontzegd."
Einde verhaal.

Elke vorm van toch toegang verschaffen tot een van de servers van Hauned valt daarmee onder art 138a, Wetboek van Strafrecht en is daain strafbaar gesteld. Geen overtreding, maar een strafbaar feit. Bij veroordeling dus een strafblad of -in geval van minderjarigheid- een veroordeling voor de voogden. Een strafblad heeft verstrekkende gevolgen voor uw toekomst.
http://www.wetboek-online.nl/wet/Wetboek van Strafrecht/Artikel 138a.html

Ik adviseer u ten sterkste om volgend advies ter harte te nemen:

Blijf uit de servers van Haunted, de toegang is u verboden!

Wij zullen niet nalaten om aangifte te doen indien uw gedrag dit noodzakelijk maakt.

iQuewtje

Niet Verified
12 mei 2015
15
4
47
27
Er is geen enkele discussie noodzakelijk.
De eigenaar van een privaat computersysteem (I.C Remy) geeft aan deze persoon geen toegang meer te willen geven tot de server. Dit is de persoon meegedeeld: "U wordt de toegang tot de Haunted servers ontzegd."
Einde verhaal.

Elke vorm van toch toegang verschaffen tot een van de servers van Hauned valt daarmee onder art 138a, Wetboek van Strafrecht en is daain strafbaar gesteld. Geen overtreding, maar een strafbaar feit. Bij veroordeling dus een strafblad of -in geval van minderjarigheid- een veroordeling voor de voogden. Een strafblad heeft verstrekkende gevolgen voor uw toekomst.
http://www.wetboek-online.nl/wet/Wetboek van Strafrecht/Artikel 138a.html

Ik adviseer u ten sterkste om volgend advies ter harte te nemen:

Blijf uit de servers van Haunted, de toegang is u verboden!

Wij zullen niet nalaten om aangifte te doen indien uw gedrag dit noodzakelijk maakt.

Lekker dan, als ik dit eerder wist.. Guys ik ben ook maar 16 hue... Haunted is een geweldige maar ook dood gegewone server. Ik snap het probleem niet dat ik niet mag joinen vind het best jammer.

Naja is goed begrijp het wel, moet eens beginnen aan me examens dus jullie hebben wel een tijdje rust van me en kom dan niet meer terug wat ik ook meld. Misschien op een dag dat remy zich bedenkt en dat de Mods zich ook zullen bedenken en dat alles weer goed komt. Maybe someday the time will come. But this time the legend will vanish

MAAR op een voorwaarde, ik wil niet dat er gehaat gaat worden. En dat we gewoon normaal tegen elkaar kunnen doen en niet dat jullie denken van oh nee het is xCasanovaa alweer. Ik wil behandeld worden als een normale speler Deal?

whitch

whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Aangezien dat de Eigenaar(van deze server) en meerdere Mods , hun antwoorden hebben gegeven
345c852.png

Word deze topic gesloten .
We raden je aan om, op zoek te gaan naar een andere server , en ons niet meer lastig te vallen.
Want ook voor stalken kunnen we aangifte doen

• Like
Reactions: Maaraa
Status
Niet open voor verdere reacties.