N namor Niet Verified 11 nov 2015 4 0 20 21 11 nov 2015 #1 Ik heb 5 minuten met hem gevochten hij soupte 0 keer en ik was door al me soups heen. Ik denk dat dit een hacker is met autosoups.
Ik heb 5 minuten met hem gevochten hij soupte 0 keer en ik was door al me soups heen. Ik denk dat dit een hacker is met autosoups.
vipwachtwoord Niet Verified 28 jul 2014 377 116 224 25 www.teamvip.net 11 nov 2015 #2 Oké, Namor. Wat is er niet duidelijk aan: NIET in de Shoutbox dit soort dingen posten en NIET zulk soort topics aanmaken. @whitch heeft je er nu al 2x voor gewaarschuwd! Dit topic moet je aanmaken onder Reports -> Hack reports! Vipwachtwoord
Oké, Namor. Wat is er niet duidelijk aan: NIET in de Shoutbox dit soort dingen posten en NIET zulk soort topics aanmaken. @whitch heeft je er nu al 2x voor gewaarschuwd! Dit topic moet je aanmaken onder Reports -> Hack reports! Vipwachtwoord
whitch ie kunt néét meer doone as kan whitch ✔ Supreme 18 sep 2013 1.125 434 332 "Ergens op deze aardbol" 11 nov 2015 #3 meldingen via ander forum graag ga naar unbans, reports e.d en niet hier en aan waarschijnelijkheid hebben we helemaal niks aan. Topic word gesloten.
meldingen via ander forum graag ga naar unbans, reports e.d en niet hier en aan waarschijnelijkheid hebben we helemaal niks aan. Topic word gesloten.