Hoe gierig kun je zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AlbertienJanmaat

Niet Verified
21 dec 2014
0
0
22
64
Ik heb zo rond X-6000 en Z-400 een dorp gebouwd en anderen hebben geholpen en zijn er komen wonen.
De opslag was gemeenschappelijk. Omdat ik met de update toch weg zou gaan wilde ik het weggeven. Liefst van te voren zodat ik zou weten dat het geclaimd werd tegen griefen.

Er werd mij beloofd dat ik en de anderen trust zouden krijgen tot de update. Maar sommige mensen doen nu eenmaal niet wat ze beloven. Ze krijgen heel veel, maar willen toch alles hebben. Hoe gierig kun je dus zijn?
Als mensen van TheDutchScorpion en van Rutgercraft een huis kopen of moeten betalen om in hun nu geclaimde dorp te wonen, dan mogen ze weten dat die twee er niets voor gedaan hebben. Het zijn profiteurs die hun afspraken niet nakomen.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Wacht... Mensen survivallen op Creative? XD

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Praat je hier over de survival map of ergens anders?

Je had met dit beter kunnen wachten tot dat de update was geweest , en dan had je alsnog het weg kunnen doen.
tja en het woord trust zeggen is makkelijker dan geven(en nog gevaarlijk ook het trusten)

sommige spelers zijn gewoon inhalig dan komt echt het woord ikke ikke ikke en de rest kan stikke
Ik heb zo rond X-6000 en Z-400 een dorp gebouwd en anderen hebben geholpen en zijn er komen wonen.
De opslag was gemeenschappelijk. Omdat ik met de update toch weg zou gaan wilde ik het weggeven. Liefst van te voren zodat ik zou weten dat het geclaimd werd tegen griefen.

Er werd mij beloofd dat ik en de anderen trust zouden krijgen tot de update. Maar sommige mensen doen nu eenmaal niet wat ze beloven. Ze krijgen heel veel, maar willen toch alles hebben. Hoe gierig kun je dus zijn?
Als mensen van TheDutchScorpion en van Rutgercraft een huis kopen of moeten betalen om in hun nu geclaimde dorp te wonen, dan mogen ze weten dat die twee er niets voor gedaan hebben. Het zijn profiteurs die hun afspraken niet nakomen.[/QUOTE

Laatste update:

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Albertien,

Hele dorp is nu een admin-claim, kan even niemand aankomen..

De twee heren zijn afgevoerd, omdat hun benadering van het probleem verbaal aan mij gericht beetje ver ging ;-)

Zeg maar in de conversatie wat je met het dorp wil :)

Groet,

Hape

Ohja, topic verplaatst naar Survival forum ;-)

• Like
Reactions: DuracellKonijn

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
tegenwoordig trust ik niemand meer ik heb al genoeg verloren dus ik heb claim in aparte deelen enkel op algemene ruimtes hebben mensen trust chesten nooit meer O.o

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Zozo ;o slimme meid

Status
Niet open voor verdere reacties.