Hoe zit het nou precies met scammen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Beste staff,

Sinds kort is het bekent gemaakt dat scammen op miners/prison volledig verboden dat is duidelijk.
Maar ik vraag me af of geld lenen nu weer mogelijk is. Daarmee bedoel ik dat ik bv iemand 10m leen op miners en 10% rente vraag zodat ik er ook wat geld aan verdien. Maar mijn vraag is, als ik met degene afspreek dat hij dat binnen 2 dagen moet terugbetalen(+ de rente) telt dat ook als een scamm?

Alvast bedankt

Mvg dominik,

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
hey dom,

Lijkt mij wel aangezien er duidelijke afspraken zijn gemaakt over die deal.
Maak er altijd wel screens van dat je bewijs hebt dat diegene scammed.
Ik denk dan dat er nog wel wat geregeld kan worden dat je tenminste je geld terug krijgt.

-Razerforever

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
hey dom,

Lijkt mij wel aangezien er duidelijke afspraken zijn gemaakt over die deal.
Maak er altijd wel screens van dat je bewijs hebt dat diegene scammed.
Ik denk dan dat er nog wel wat geregeld kan worden dat je tenminste je geld terug krijgt.

-Razerforever
als je je geld zou kunnen terug krijgen kan er misbruik worden van gemaakt...

R

Rutgertjuh

Guest
Is het wel toegestaan om met stuff te scammen, dus dat je zegt: "Geef mij een OP sword, dan krijg je daar 2 stacks obsidian voor terug", en dat je dan de obsidian niet geeft?

Mvg,
Rutger

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
@dominik993 @Rutgertjuh Het is tegenwoordig niet meer toegestaan om te scammen, daar kan je een ban voor oplopen!
Ik snap dat scammen niet meer mag, maar ik vraag me iets anders af, zoals te lezen was in mijn topic.
Samengevat: Ik leen geld, over 2 dagen terug maar ik krijg het dan niet of later.

mvg,
Dominik

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Niemand is te vertrouwen als je tokens/ coins leent , wie zegt dat je het terug krijgt. Het is en blijft scammen.
Als je het zelf uitleent tokens/coins, dan ben je wel heel erg dom, ook hier weer hoe weet je het zeker dat je het terug krijgt?
Stel de speler is verbannen of komt helemaal niet meer terug wat dan?
Dan maak jij een report ervan en vraagt ik wil alles terug want ik heb wat uitgeleend.

wat rutger zegt mag wel :

RutgertjuhActive Member

Het is wel toegestaan om met stuff te scammen, dus dat je zegt: "Geef mij een OP sword, dan krijg je daar 2 stacks obsidian voor terug", en dat je dan de obsidian niet geeft.

Want daar draait prison om niemand is te vertrouwen

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
dan kan het geld van de scammer afgehaalt worden en terug gestort worden.
alleen moet je wel met duidelijk bewijs komen natuurlijk

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Wow maar iemand scamt stuff, die gast word banned what ever, en dan krijg je niks terug en dan is alleen die scammer banned?

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
met coins zal een teruggave en zijn werking gaan.
echter wel met het nodige bewijs

Status
Niet open voor verdere reacties.