Hoi hoi!

sRievers

Niet Verified
27 dec 2015
5
6
54
Een hele goede morgen/middag/avond/nacht.

Mijn naam is Stef, ook wel sRievers op de server. Wellicht hebben sommige mensen mij al voorbij zien huppelen, ik zit zelf voornamelijk op de Skyblock en de Survival1. Ik was een tijdje terug eens aan het kijken en kwam deze super toffe server tegen dus meteen erop en het beviel me meteen!

Om een beetje een beeld te geven wie ik precies ben ik ben dus Stef, ik ben 20 jaar (ja écht 20 jaar.. man man wat gaat de tijd snel) en ik speel ook al een hele tijd Minecraft, Alpha 1.2.6 als ik me niet vergis dus ik heb er al heel wat uurtjes inzitten.

Mocht je me tegenkomen ik sta altijd wel open voor een leuk gesprek of als je ergens hulp bij nodig hebt kun je me natuurlijk altijd een berichtje sturen! Mocht ik nou niet spelen op de server die jij wel speelt, overtuig me en wellicht kom ik een kijkje nemen!

Zie jullie in-game!

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
welkom op deze server, ps ik zal je een geheimpje vertellen er spelen , meer mensen hier die ruim 18+ en hoger zijn

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Een hele goede morgen/middag/avond/nacht.

Mijn naam is Stef, ook wel sRievers op de server. Wellicht hebben sommige mensen mij al voorbij zien huppelen, ik zit zelf voornamelijk op de Skyblock en de Survival1. Ik was een tijdje terug eens aan het kijken en kwam deze super toffe server tegen dus meteen erop en het beviel me meteen!

Om een beetje een beeld te geven wie ik precies ben ik ben dus Stef, ik ben 20 jaar (ja écht 20 jaar.. man man wat gaat de tijd snel) en ik speel ook al een hele tijd Minecraft, Alpha 1.2.6 als ik me niet vergis dus ik heb er al heel wat uurtjes inzitten.

Mocht je me tegenkomen ik sta altijd wel open voor een leuk gesprek of als je ergens hulp bij nodig hebt kun je me natuurlijk altijd een berichtje sturen! Mocht ik nou niet spelen op de server die jij wel speelt, overtuig me en wellicht kom ik een kijkje nemen!

Zie jullie in-game!
Btw welkom!

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Welkom, hopelijk heb je nog een fijne speeltijd op haunted :D

K

KjeldVeldhuizen

Guest
Welkom en veel plezier op HauntedMC.

Mvg,
~kbkjelveld

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
welkom

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
Welkom en ik kom zeker eens een leuk gesprekje voeren als je je google translate er bij haalt zodat je Beers versaat xD

• Like
Reactions: Rik 2004

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Welkom en tot op de server!

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
22
DonutCity
Welkom!
Een beetje te laat, maar ... beter te laat dan nooit!

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com