Gesloten Http://haunted-mc.com/chatlog/?report=82f1eb6750e140d09a9d6a674205d4a9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fonkiemonkie

Niet Verified
15 jul 2015
3
0
15
39
Guuskillerboy zit heel erg brutaal en arrogant bezig met scheldwoorden heb hem al een paar keer gevraagd om op zijn taalgebruik te letten maar dan gaat hij gewoon nog meer lopen schelden en steeds erger.
Er zijn veel kleine kinderen die dit spelen en ik vind dit soort gedrag niet kunnen mijn zoontje speelt ook op deze server en ik wil niet dat hij aan dit soort dingen word blootgesteld dat is ook de reden dat we hier spelen omdat ik dacht dat dit een goeie veilige omgeving voor mijn zoontje was om minecraft te kunnen spelen

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Betreffende speler is bestraft
Afgehandeld

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Dat is inderdaad heel vervelend dit soort gedrag staat ons zeker niet aan mijn zoontjes spelen hier ook op server en wil ook niet dat ze aan dit soort gedrag worden blootgesteld We doen er alles aan om chat zo schoon mogelijk te houden maar helaas kunnen we niet 24/7 online zijn tis geen baan we worden niet betaald.
Maar meldingen zoals deze nemen we zeer serieus en diegenen zullen ook bestraft worden! Normaal is een straf genoeg dat er geen herhaling meer plaatst vindt.

Status
Niet open voor verdere reacties.