Hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
hallo, ik had het idee dat het misschien leuk is dat je staff op je plot kan toevoegen, dan kunnen mensen helpen met bouwen, maar de shop draait alleen voor de persoon die het plot kocht, laat me a.u.b weten of dit mogelijk is en of dit er misschien ooit zal komen., kwam er spontaan op en vond het een goed idee om te delen xd

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ziet er leuk uit en miss ook op plots kunne claimen want dan kan je ook mensen die j e wat minder vertrouwt toevoegen

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
hallo, ik had het idee dat het misschien leuk is dat je staff op je plot kan toevoegen, dan kunnen mensen helpen met bouwen, maar de shop draait alleen voor de persoon die het plot kocht, laat me a.u.b weten of dit mogelijk is en of dit er misschien ooit zal komen., kwam er spontaan op en vond het een goed idee om te delen xd
Dat je staff leden kan toevoegen op je plot? Of gewoon spelers van Haunted?

En kan geen mensen toevoegen op je plot i.v.m. het (waarschijnlijk) griefen wat er dan zal gaan gebeuren. De staff heeft het nu al druk, en dat soort reports maakt het nog lastiger.

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164

En kan geen mensen toevoegen op je plot i.v.m. het (waarschijnlijk) griefen wat er dan zal gaan gebeuren. De staff heeft het nu al druk, en dat soort reports maakt het nog lastiger.

klopt, het is maar een idee, het moet natuurlijk wel doordacht worden, maar het is een opzet, ik dacht misschien dat ze er iets aan hebben. alleen ik dacht ik deel het met jullie:) en kijken wat andere mensen het ervan vonden

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
klopt, het is maar een idee, het moet natuurlijk wel doordacht worden, maar het is een opzet, ik dacht misschien dat ze er iets aan hebben. alleen ik dacht ik deel het met jullie:) en kijken wat andere mensen het ervan vonden
Ik heb het al eerder gevraagd, en volgens Remy was het een dikke NEE jammer genoeg. Is ook wel te begrijpen van zijn positie

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie

als ze griefen is dat toch ons eigen probleem want je moet niet iem toevoegen die je niet echt kent of echt vertrouwt mensen die gegrieft worden zijn gewoon niet veilig genoeg

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
als ze griefen is dat toch ons eigen probleem want je moet niet iem toevoegen die je niet echt kent of echt vertrouwt mensen die gegrieft worden zijn gewoon niet veilig genoeg

maar je kan sommige vertrouwen, maar ze scammen je later toch, en ik snap dat Remy en zn staff leden het druk hebben, en snap het volkomen maar het is maar een idee en ik dacht ik deel 't maar ff

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
verwijder ze dan waneer je ofline gaat ofzo en mensen die je kent kan je altijd in de echte werleld boos op worden

Laatste update:

hessel

Niet Verified
3 feb 2015
8
1
49
23
ik heb een vraag hoe kan je een cell krijgen in prison want ik wil er een maar hoe?

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
klikken of rechtsklikken op een sing boven de cel maar de cell mag niet verhuurt zijn

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
weet iemand dat

Ooit gedacht om op de begin signs van een cellgebouw, bijvoorbeeld def, op de sign linksboven te klikken, daar zie je een tutorial hoe je een shop kan huren.

Groet dead

Status
Niet open voor verdere reacties.