Hungergames ''specblockers''

Status
Niet open voor verdere reacties.

StoryOfMelody

Niet Verified
3 dec 2014
37
1
82
29
Ik weet niet zozeer of dit een bug of glitch is, maar in ieder geval;
Als je als spec zit in een Hungergame en iemand maakt bijv. een skybase, kan je nét boven het blokje waarop de speler dat bouwt gaan vliegen, dan kan diegene niet meer verder bouwen tot je daar weg gaat.
Het is ondertussen een bekend fenomeen tussen de vaste hungergames spelers en wordt dus ook veel gebruikt om mensen die je niet mag in de weg te zitten.

Dennis

God
MilkBagsFTW
MilkBagsFTW ✔
God
4 jun 2014
5
4
64
24
En je arrows worden geblocked, je snowballs, je pots, alles wat je je kan indenken word geblockd...
als je spectating zou willen dissablen zou dat heel leuk zijn want dit is echt heel erg irri

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Idd heel irritant! Zelf heb ik er gelukkig nog nooit last van gehad *afkloppen* :D

J

janeeja

Guest
Hier is al een post voor en zelf al een oplossing bedacht door @noobbulder om gewoon de specs in gm 3 te zetten. De staff had daar helaas nog niet op gereageerd.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Zal het onder de aandacht brengen bij remy. Echter wanneer hij tijd heeft er mee bezig te gaan weet ik niet

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
zelfs al een antwoord, Het is een plugin die dit regelt. Remymine kan dit niet veranderen omdat het in de code van de plugin zo geregelt is. Enige die dat kan is de plugin maker.

Status
Niet open voor verdere reacties.