Ideeën voor staff ranks (kort topicje)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Hey,

laatst waren er weer wat mensen aan het schelden en er was even geen moderator, kan gebeuren natuurlijk. Het zou dus heel handig zijn als er per gamemode 1 of 2 actieve chat-mods (Chat-Mod ...) zijn, die toegang krijgen tot:
-Mute
-Warn
-Kick
-Toegang tot informatie over alts (IP's), zodat ze ook kunnen mute omzeilers kunnen muten.

Niet meer, niet minder, ze krijgen ook gewoon dezelfde perms als die ze hadden, dus niet opeens supreme rank perms. (Wel natuurlijk de bovenstaande perms erbij :P)

F.A.Q
Moeten ze de staff-chat kunnen zien? >
Ik vind van niet, het enige waar zij zich op moeten richten is het muten van spelers en de chat rustig houden. Wanneer een mod het niet eens is met de beslissing van een mute, kan die altijd in gesprek gaan met de chat-mod die hem/haar gemute heeft.

Moeten ze de banpagina kunnen zien (Hier zie je ook de mutes, warns, kicks) > Voor zover ik weet is het niet mogelijk om IP's te vergelijken met commando's in-game, dus het zal haast wel via de banpagina moeten, tenzij daar een handig commando voor komt! Nadeel van de banpagina: zoals de naam al zegt, ze kunnen ook bans zien + alle andere mutes, warns en kicks.

Moeten ze in de staff groep komen? > Ik zeg ja, maak een speciale groep aan waar de chat-mods ook inzitten zodat ze ten alle tijden hulp kunnen vragen aan moderators.

Ben benieuwd wat de staff van dit idee vind. Ik snap het aan de ene kant wel dat ze het bij moderators willen houden, maar ik vond dit opzich wel een handig idee, een groep mensen speciaal gericht op de chat.

mvg,
Bob

Trouwring

Niet Verified
25 jun 2016
133
29
142
Braboland
Ik heb dat ook een keer gezegt, maar 't was niet zo goed. :L

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Beste,

Bedankt voor je input en idee. We vinden chat moderators niet nodig op HauntedMC. Op dit moment zijn we bezig de staff per gamemode uit te breiden. We kunnen beter uitgebreid selecteren op moderators die op elk terrein te werk kunnen dan tijd te stoppen in het zoeken naar chat moderators. Tevens willen we niet dit onderscheid in de staff creëren.

Mvg Remy

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Beste,

Indien er geen Staff aanwezig is, kun je altijd een chatreport aanmaken met /chatreport <naam>, de link kan je doorsturen wanneer je een Stafflid ziet of een Ticket aanmaken met de link erbij. Zo worden de spelers nog altijd bestraft.

• Like
Reactions: MrAxist

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Anders komen erook weer teveel verschillende ranken

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Daarbij is het niet fijn als men zomaar de rechten krijgt iedereen maar te muten.
Moderators worden niet zomaar gekozen, hier gaat een heel tracject aan vooraf.

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Ik heb ook nog even een wild ideetje. :-) Ik denk niet dat het wat wordt maar ik wil het gewoon graag met jullie delen.

Ideetje: Een helper rank.

helpers helpen in het algemeen iedereen. ze hebben bijvoorbeeld evenveel rechten als een Elite. En je kan er een worden vanaf 12 jaar.

Een helper zorgt voor de algemene sfeer en veiligheid in bepaalde gamemodes. OF Ze kunnen gewoon gaan spelen als gewone spelers en dan als iemand een simpel probleem heeft kunnen zij hem beantwoorden.

Helpers die kunnen;

Evenveel als een Elite

Bannen. Voor bijvoorbeeld 6 uur ofzo. En dan dienen ze een report uit te brengen bijvoorbeeld voor hacken. En als een Moderator dat dan ziet en hem goedkeurt bant hij hem voor de aangegeven tijd ;)

Kicken

Dat is het denk ik wel.

Its just a Idea. ;) Ik wou het gewoon delen en misschien krijgt de hauntedmc staff er een idee van.

Mvg het_MC_Meisje

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Daar hebben we al moderators voor

Status