Idee voor 1.8 bouw wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

QuintenRex

Niet Verified
Hey Haunted People en Staff,

Ik heb horen vertellen dat Haunted Survival 1.8 meerdere werelds krijgt en dat is natuurlijk wel heel cool.
Maar ik heb een idee om een Wereld te maken alleen voor Donators en waar je eerst moet claimen voor je kan bouwen. Een wereld alleen voor Bouw projecten zoals een Stad of andere grote bouw projecten.

Grtz
-Quinten

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
er is al een bouwserver waar je alleen op kan als je sollicitatie geaccepteerd word ;)
maar een 3e survival world voor alleen donateurs is denk ik een beetje veel van t goede... de mods hebben het al zo druk! :D

• Like
Reactions: QuintenRex

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ziet er wel leuk uit maar gaan daar dan ook niet gewone kleine huisjes op gebouwd worden

K

Kogetsoo

Guest
Zal aan het begin wel mensen trekken, maar uiteindelijk wordt het een saaie wereld met hier en daar een bouwwerk, want niemand heeft een miljoen claimblocks.

Het idee staat mij wel aan voor een week, maar je hebt toch nieuwe spelers nodig om het interessant en levendig te houden.

Groeten,
Koge

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Oh leuk weer zo'n topic nouja voor mij hoefd het niet (3e survivalmap) de tweede is nog geen eens gekomen dus wacht nou maar af

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Server tip 1: Spelers en donateurs niet scheiden :P Loopt slecht af ^.^
Gaat hem dus ook niet worden dit idee. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.