Idee voor het redden van de slopende economie:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
ik zat te denken, maar als je een item wil linken aan de shop, dat je maximale prijzen dat die signs kunnen zijn aanpast, bijvoorbeeld, maximaal $710.000 voor 64 obsidian, dan voorkom je een heleboel scammers, en de shop owners kunnen dan nog winst maken, en de economie gaat niet weg, dus hoef je geen shop dicht te gooien, en kan je gewoon de shopsigns houden.

laat me weten wat je hiervan vind Xd

groet dead

• Like
Reactions: Rik 2004

Craftkrats

God
Craftkrats
Craftkrats ✔
God
18 nov 2014
43
2
110
Ik vind het wel goed maar er moet wel wat geld tussen kunnen bijvoorbeeld als je wil 600k en ook 800k

Craft

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Max prijzen hoeven er niet te zijn, ieder koopt in of verkoopt dingen voor zijn eigen prijzen. Als nou iemand 64 obsidian inkoopt voor 700k en de ander voor 800k moeten ze zelf weten. Mij maakt het niet uit dat mensen max prijzen gebruiken uit YZ. En dat max prijs 710k is gewoon niet slim.

stijn123456789

Niet Verified
25 dec 2014
22
3
104
Maastricht
oke op dit gebied ben ik een beetje noob, dus ik heb geen idee wat ik er van moet vinden.
maar sowieso als je D bent en iemand van Y heeft een D-E-F een shop waar je cobble voor YZ prijzen
kunt verkopen kun je zo rankup, verder weet ik niks meer XD,

Gr. ~Heroe

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
daarom zeg ik ook zet er een maximum op, niemand kan daar overheen, dan kunnen mensen ook niet zeuren dat ze te hoog zijn, dat dan de YZ prijzen ook alleen zijn voor mensen van YZ, en je hebt dan ook niet dat mensen te snel rankup kunnen wat eigenlijk het probleem is

groet dead

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Je kunt geen maximum op ShopSigns gaan zetten, want dan ga jij, als owner in dit geval, de economie beheersen.
Dat kun je niet gaan doen, want ShopSigns moeten voor jezelf zijn... Als je zo max prijzen gaat stellen op Shopsigns, hoef je alleen maar de dichtsbijzijnde plot hebben, en die krijgt alle klanten. Wie gaat dan naar een plot die 100 blokken verder is, als je dezelfde prijzen hebt dichterbij?

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Je kunt geen maximum op ShopSigns gaan zetten, want dan ga jij, als owner in dit geval, de economie beheersen.
Dat kun je niet gaan doen, want ShopSigns moeten voor jezelf zijn... Als je zo max prijzen gaat stellen op Shopsigns, hoef je alleen maar de dichtsbijzijnde plot hebben, en die krijgt alle klanten. Wie gaat dan naar een plot die 100 blokken verder is, als je dezelfde prijzen hebt dichterbij?

Klopt opzich ook wel, maar als je er een maximum op zet dan verplaats je eigenlijk ook alleen maar de maximale prijs, maar als je er een macimum er op kon zetten, dan zouden mensen ook niet zo snel zo'n hoge prijzen doen

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Klopt opzich ook wel, maar als je er een maximum op zet dan verplaats je eigenlijk ook alleen maar de maximale prijs, maar als je er een macimum er op kon zetten, dan zouden mensen ook niet zo snel zo'n hoge prijzen doen
Er is altijd een manier om het te omzeilen. 710k max voor obsidian? Dan doen we toch lekker 400k per 32 obsidian? Toch weer max prijzen via de shop?

Weet je hoeveel ze moeten aanpassen? Per 1 tot 64... allemaal max op zetten, en dan nog eens voor iron/gold/stone/cobble/dia/emerald/obsidian/quartz

R

Rutgertjuh

Guest
Iedereen bedank jordivlaarhoven, hij gaat de concurrentie aan waardoor er wel weer iemand yzprijzen gaat doen

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
klopt, hij heeft de prijzen op volle YZ prijzen dus plz staff doe hier iets aan

R

Rutgertjuh

Guest
Ik geef jordi nog 1 dag, als het dan niet veranderd is ga ik mijn prijzen ook verhogen. Er staan nu nog signs dat het yzprijzen zijn, die haal ik zo ff weg, tenzij het ook (bijna) yzprijzen worden.

EDIT: de signs waarop stond dat het yzprijzen zijn is weggehaald

Last edited by a moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.