Ideetje + sorry...

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Hallo,
1.
Ik dacht eens na over miss iets nieuws op thn?
Voor je dit leest, dit is maar een voorstel. Ga pls niet negatief gaan reageren omdat je het hier niet mee eens bent. Dus, veel van de pvp'ers op thn willen waarschijnlijk zo een participe ofz waar je 1v1 kan doen tegen elkaar. Dit gaat gegarandeerd spelers lokken.
Nogmaals, ben jij bv niet zo een goede pvp'er en wil je dit niet, pls reageer niet negatief.
Zeg hier ff onder wat jullie ervan vinden.
2.
Ik wil gewoon ff me excuses aan bieden omdat ik de laatste tijd ff wat in trol modus zat, die een beetje te trol was... Dus drm bied ik me excuses aan. Goede start dus voor 2016 :D

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Of je zegt tegen een persoon 'Heey persoon, kom ff 1 v 1 Desert/Mushroom/Jungle' en dan gaan jullie lekker wandelen naar een biome en dan gaan jullie tot 3 tellen en dan pvpen. :)

Doctorchinees

Niet Verified
29 jan 2015
69
26
174
23
bami
Of je zegt tegen een persoon 'Heey persoon, kom ff 1 v 1 Desert/Mushroom/Jungle' en dan gaan jullie lekker wandelen naar een biome en dan gaan jullie tot 3 tellen en dan pvpen. :)
Kans op een menger?

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
nee want dan komer een andere mensen mengen of je kan niet naar het biome want mensen slagen je er af

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
leuk idee we zien wel wat de mods ervan vinden:). als je meer ideeën hebt zeg het gerust op het forum.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Vind het een prima idee!

Wat een paar mensen al zeggen, "kans op mengers" dat is inderdaad zo :)

Dus dit idee is nog niet eens zo slecht!

-Dimitri

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
en waarom zou het tenslotte niet kunnen? (niet dat het moet of zo maar ik zou het zelf ook rustig willen maken)

Status
Niet open voor verdere reacties.