[idiee] claim duration

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny

Niet Verified
16 nov 2014
10
15
139
25
Halloooo

Nu had ik een vraag/idee verlopen claims? Volgens mij niet in zover ik weet
Nu zou het wel handig zijn dat ze bijvoorbeeld naar 2 maanden inactive claims verlopen.
De reden hier achter is de tempels, De tempels worden veel geclaimd en niks mee gedaan, Net zoals bij villagers
Terwel iemand anders het wel zou kunnen gebruiken :/

Ik hoor graag jullie meningen hier over! En hou het netjes! :p

Laatste update:

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Mods mogen toch na 2 maanden handmatig claims weghalen? Maar automatisch zou handig zijn.. Ik probeer een dorp te maken; 3 claims zitten nu helemaal leeg eromheen -,-
~Sheepy

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ik zou dan doen 2maanden inactief op die survival want bv farms enzo daar verander je niet zomaar iets aan, bouwerken die af zijn blijf je ook af enz
maar dan als je een ban hebt ben je alles kwijt...

• Like
Reactions: Danny

StoryOfMelody

Niet Verified
3 dec 2014
37
1
82
29
Wel eens met Jan, met bans kan het dan wel een probleem worden. Toch wel een heel leuk idee. Als het mogelijk is om te zorgen dat spelers met een actieve ban geen automatische claim vervalling kan optreden is het wel inderdaad handig :D Misschien ook leuk dat players dan één claim kunnen selecteren die zij als het ware als hun ''home claim'' hebben, die niet kan vervallen of pas na een veel langere periode vervalt.

C

Checkpointx

Guest
Volgens mij is de regel dat als iemand 3 maanden niet heeft ingelogged op de server, de claim mag vervallen.

Zelf zou ik hier alleen maar voor zijn bij tempels. Als er echt iets moois gemaakt is voelt het voor mij niet goed om de claim te verwijderen zodat iemand zonder bouwskills zo'n kunstwerkje inpikt en waarschijnlijk verziekt.... Dat is natuurlijk wat anders als er maar 3 blokjes zijn neergezet...

Dus ik zou zeggen nooit automatisch claims laten vervallen en bij tempels kan iemand het altijd vragen...

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ohw 3 maanden... Yay nog langer wachten... Ik vind dat 2 maanden prima is

Danny

Niet Verified
16 nov 2014
10
15
139
25
Volgens mij is de regel dat als iemand 3 maanden niet heeft ingelogged op de server, de claim mag vervallen.

Zelf zou ik hier alleen maar voor zijn bij tempels. Als er echt iets moois gemaakt is voelt het voor mij niet goed om de claim te verwijderen zodat iemand zonder bouwskills zo'n kunstwerkje inpikt en waarschijnlijk verziekt.... Dat is natuurlijk wat anders als er maar 3 blokjes zijn neergezet...

Dus ik zou zeggen nooit automatisch claims laten vervallen en bij tempels kan iemand het altijd vragen...

Het hoeft niet persee 'verpest' te worden stel ik kwam zo iets tegen benut ik het goed, In plaats dat ik het sloop of verbouw, Maar je hebt een punt!

K

Kogetsoo

Guest
2 maanden is de regel. Na x aantal dagen vervalt de claim vanzelf.

Groeten,
Koge

• Like
Reactions: Danny

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Zoals de huidige regels ervoor zijn werken ze het beste.

Na 60dagen van inactiviteit van de speler die hem claimt (dus niet 60 dagen sinds maken claim want dat is niet te checken) Mogen moderators een claim verwijderen. Hiervoor geld in de meeste gevallen dat
1. de claim leeg is, bijvoorbeeld een spawner locatie die ooit geclaimd is
2. Er een simpel cobble dirt of wood huisje op staat waar duidelijk aan te zien is dat hij niet gebruikt word of af is.
3 er geen flink gevude chest op staat bijv. gevult met dia en dergelijke.
4 meestal kijk ik ook naar de trust lijst om te zien of een getruste speler er nog speelt. Dit wil bij broers, zussen, vriendjes nog wel eens het geval zijn.

Binnen de server geld dat eenmaal geclaimt het gebied van jou is en je claim ook van jou blijft. Snap dat spelers een uitzondering willen betreffende tempels maar ook hier geld geclaimed is geclaimed. Ben zelf een hele poos weg geweest van de server en het is heel vervelend te moeten merken dat een aantal van je bouwwerken is gesloopt of dat er een gebied niet meer van jou is. Je weet niet waarom iemand weg blijft dus zijn we heel terughoudend in het zo maar verwijderen van claims

Laatste update:

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
24
wingene
er zijn ok heel wat mensen die ervan profiteren bv er is een iron farm en heel wat mensen hebben er moeite mee om het zelf te bouwen dan vind ik het wel redelijk oneerlijk om te vragen aan een mod om het te unclaimen en gewoon zelf claimen dat noem ik gwn profiteren en ik vind dat ze belangrijker farm niet zomaar mogen unclaimen en een andere gratis van profiteren

K

Kogetsoo

Guest
Het valt binnen de regels. Wie deze situatie tegenkomt, heeft geluk.

Groeten,
Koge

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
24
wingene
een mens mag ook wel eens geluk hebben in zijn leven :p

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
Binnen de server geld dat eenmaal geclaimt het gebied van jou is en je claim ook van jou blijft. Snap dat spelers een uitzondering willen betreffende tempels maar ook hier geld geclaimed is geclaimed. Ben zelf een hele poos weg geweest van de server en het is heel vervelend te moeten merken dat een aantal van je bouwwerken is gesloopt of dat er een gebied niet meer van jou is. Je weet niet waarom iemand weg blijft dus zijn we heel terughoudend in het zo maar verwijderen van claims

Branolia heeft gelijk. Ze zomaar laten vervallen na 2 maanden is niet echt een optie. Zelf ben ik door omstandigheden een lange tijd niet online kunnen komen. Als ik dan terugkom en zie dat al m'n (leuke) builds door andere ingenomen of vernietigd zijn zou ik daar redelijk slecht gezind om zijn. Dit was echter niet het geval, alles was nog intact. Er eventjes tussenuit zijn wil niet zeggen dat je nooit meer terugkomt.

Status
Niet open voor verdere reacties.