Iedereen doet het...

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Bonjour/Aloha

Aangezien iedereen zich een tweede keer voorstelt of zich gewoon voorstelt zal ik dat ook maar eens doen.
M'n naam op mc is Arthotje. Mijn real name ga ik nog niet zeggen :)
Ik speel al een hele poos op thn, ik denk al zo een 2.5jaar?
Btw, de gamemode waar ik op speel is factions.
Momenteel ben ik wat meer offline, omdat real life me wat meer intereseert en ik ben al rijk genoeg (opschepper lel).
Ik ben bijna 14jaar oud, dus nu nog 13.
Zoals veel mensen zeggen in real life, ben ik een professioneel SKAAP. (Idk of dat jullie intereseert)
Maar, als hobby deed ik voetbal, maar dat verveelde. Om m'n conditie een beetje bij te houden doe ik iedere avond buikspier oefeningen. Deze deed ik al vanaf ik voetbalde omdat ik problemen heb aan m'n lies.
Ook als hobby ga ik naar de jeugdbeweging (Chiro).
De richting die ik volgend jaar ga pakken is sws economie, maar ik ben er nog niet uit hoeveel uur wiskunde ik ga volgen. Als ik 5uur WIS ga volgen heb ik een hoger diploma en doe ik 4 is het gemakkelijker, maar wel een lager diploma. (Kweet et, ik babbel veel)
De rank die ik heb op thn is GOD.
De reden wrm real life me wat meer intereseert dan mc, is dat ik op het punt sta om niet meer single te zijn.
En iedereen kan zich dit wel voorstellen, op zo'n moment is real life wel belangrijker dan een spel waar alles vierkant is xD.
Waar ik ook redelijk goed in ben is : bekende personen imiteren.
Ik weet niet of er Belgen van jullie naar ''Tegen de sterren op'' kijken, maar ik kan er veel personen van nadoen. :)
Maarja, dat ben ik zo een beetje.
Als je nog wat vragen hebt, stel ze gerust, ik ga wel antwoorden :)

Bye

Mvg.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Bonjour/Aloha

Aangezien iedereen zich een tweede keer voorstelt of zich gewoon voorstelt zal ik dat ook maar eens doen.
M'n naam op mc is Arthotje. Mijn real name ga ik nog niet zeggen :)
Ik speel al een hele poos op thn, ik denk al zo een 2.5jaar?
Btw, de gamemode waar ik op speel is factions.
Momenteel ben ik wat meer offline, omdat real life me wat meer intereseert en ik ben al rijk genoeg (opschepper lel).
Ik ben bijna 14jaar oud, dus nu nog 13.
Zoals veel mensen zeggen in real life, ben ik een professioneel SKAAP. (Idk of dat jullie intereseert)
Maar, als hobby deed ik voetbal, maar dat verveelde. Om m'n conditie een beetje bij te houden doe ik iedere avond buikspier oefeningen. Deze deed ik al vanaf ik voetbalde omdat ik problemen heb aan m'n lies.
Ook als hobby ga ik naar de jeugdbeweging (Chiro).
De richting die ik volgend jaar ga pakken is sws economie, maar ik ben er nog niet uit hoeveel uur wiskunde ik ga volgen. Als ik 5uur WIS ga volgen heb ik een hoger diploma en doe ik 4 is het gemakkelijker, maar wel een lager diploma. (Kweet et, ik babbel veel)
De rank die ik heb op thn is GOD.
De reden wrm real life me wat meer intereseert dan mc, is dat ik op het punt sta om niet meer single te zijn.
En iedereen kan zich dit wel voorstellen, op zo'n moment is real life wel belangrijker dan een spel waar alles vierkant is xD.
Waar ik ook redelijk goed in ben is : bekende personen imiteren.
Ik weet niet of er Belgen van jullie naar ''Tegen de sterren op'' kijken, maar ik kan er veel personen van nadoen. :)
Maarja, dat ben ik zo een beetje.
Als je nog wat vragen hebt, stel ze gerust, ik ga wel antwoorden :)

Bye

Mvg.
En ook help ik graag mensen wat betreft factions, voor andere gamemodes heb ik niet zo veel verstand.
Dus als je een vraag hebt, stel ze gerust, zolang het maar geen vraag is van : Mag ik je f joinen?
Want die krijg ik altijd als er iemand vraagt : IK heb een vraag...

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
En ook help ik graag mensen wat betreft factions, voor andere gamemodes heb ik niet zo veel verstand.
Dus als je een vraag hebt, stel ze gerust, zolang het maar geen vraag is van : Mag ik je f joinen?
Want die krijg ik altijd als er iemand vraagt : IK heb een vraag...
Je kan me ook vaak vinden op ts, dus als je me ziet, praat gerust even met mij! :)

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
"Ik sta op het punt om niet meer single te zijn"
FIIXXX
nee oke haihai Artho goeiemorgen

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Artho de fix LAMA

Veel plezier verder op haunted en in real life of course.

Groetjes sneaky

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Welkom bij je tweede kennismaking op THN