Maar waarom staat bij de regels dan dat het niet mag?Bij /help in vanilla staat dat je mag griefen ;)
Welke regels?Maar waarom staat bij de regels dan dat het niet mag?
die van de server! Daar staat dat je alleen bij factions mag griefen!Welke regels?
Hehe, ik was zo ver met DudeJandelzak, maar volgende dag waren we gegrieved xD
Punt om te stoppen met vanilla.
Bovendien zei iemand dat vanilla voor noobs was, niet dus lol :p
Of gewoon griefen verboden te maken! Wat eigenlijk al in de regels staat!Hehe, ik was zo ver met DudeJandelzak, maar volgende dag waren we gegrieved xD
Punt om te stoppen met vanilla.
Bovendien zei iemand dat vanilla voor noobs was, niet dus lol :p
Of gewoon griefen verboden te maken! Wat eigenlijk al in de regels staat!
Daar heb je een punt Jan. :)nee want dan moeten er claimbloks komen en als dat niet komt worden de staffs gestalk met iem griefde mij :)
Volgens mij hadden wij het nog verder dan 10.000 :pje moet niet beginnen met een huisje binnen de 5000 bloks loop gewoon wat verder daar ben je redelijk safe ik bedoel ron 7000 bloks vanaf het 0punt
Oke dat wou ik wetenJa, volgens de letter heb je gelijk.
Vanilla wordt niet echt als een 'Haunted' gameserver gezien, omdat het echt helemaal standaard is.
We zullen bij de eerstvolgende aanpassing van de regels hier melding van maken.
Voor alle duidelijkheid:
Vanilla is wat game betreft 'regel-vrij', alleen voor de chat gelden dezelfde beperkingen als overal op Haunted.
hoe lang loop je dan wel niet?Volgens mij hadden wij het nog verder dan 10.000 :p
Waarschijnlijk zijn hacks ook verboden op Vanilla?Ja, volgens de letter heb je gelijk.
Vanilla wordt niet echt als een 'Haunted' gameserver gezien, omdat het echt helemaal standaard is.
We zullen bij de eerstvolgende aanpassing van de regels hier melding van maken.
Voor alle duidelijkheid:
Vanilla is wat game betreft 'regel-vrij', alleen voor de chat gelden dezelfde beperkingen als overal op Haunted.
Te lang, ook nog twee keer dood gegaan door de honger :Phoe lang loop je dan wel niet?
en bij mij staat er al een week een enchanting tabel op een berg en een paar kisten met stuf zonder dat we gegrieft zijn :)
Lol ver weg van de spawn loop t het vol met diertjesTe lang, ook nog twee keer dood gegaan door de honger :p